1.838 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

litium batteri fra Biltema litium batteri fra Biltema

Hej har dét her litium batteri fra Biltema og en original lader fra Biltema til litium batteriet har kørt med det i et par år nu, men nu hvor jeg skal lade på det melder det error og der er ingen strøm på det overhovedet, har ladet på det før uden problemer, er det et nyt batteri eller skal det have ét shok og hvis hvordan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  litium batteri fra Biltema
  • #1   5. nov 2021 Byt til nyt vil jeg mene

Der er nogen celler i det som er døde eller BMS'en er færdig

• #2   5. nov 2021 Okay tak for svaret ??

• #3   5. nov 2021 Nogle, moderne, ladere vil ikke lade på et helt, eller næsten, dødt batteri.
    Ved ikke hvorfor. Men prøvede det selv. Skiftede til en gammel lader og den begyndte så at lade med det samme. Skiftede til den nye lader efter en halv time og så ville den gerne lade

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
    #4   6. nov 2021 Jeg har prøvet det et par gange - dog med Shido batterier.

Jeg sætter startkabler på fra et bilbatteri, og en lader på også.

Hvis spændingen falder for meget, lukker BMS'en ned for cellerne så de ikke beskadiges - og så skal der en stabil spænding til for at det vågner igen.

Jeg er på INGEN måde ekspert i hvorfor det virker, men det gør det.

• #5   6. nov 2021 Okay det må jeg prøve dét værste der kan ske er jo et nyt batteri og dér er jeg jo næsten alligevel, så dét er da ét forsøg værd

• #6   6. nov 2021 prøv og holde knappen ind på ladet i 10 sec .så kan den tit reset så den lader igen

• #7   7. nov 2021 Tak for svarene, har prøvet at holde reset knappen inde i ca 20 sekunder så den resettede 3 gange, så ser dét sku ud til dén lader igen ?? så vil tiden vise i morgen hvor meget "knald" dér er på.....

• Johnny O
    Johnny O Tilmeldt:
    mar 2021

Følger: 2 Svar: 9
    #8   25. nov 2021 Hadde ett sådan batteri 5 A selv.Brukte det i noen mnd.Prøvde forskjellige ladere tillslutt men nei.Nå har jeg hatt dette batteriet i en 3 års tid uten og bruke det.Bare vedlikeholdslading.Kjøpte ett (2) gammeldagse blybatteri hos Thansen.Johnny Oksnes.

Kommentér på:
litium batteri fra Biltema

Annonce