3.593 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
LED H4 LED H4
Min forlygte pære springer hver gang jeg kører, så derfor må jeg prøve et alternativ.
Er der nogle der ved hvor man ellers kan købe en LED h4 pære andet end hos unik-import ??
(link fjernet)
Den koster godt nok 200 kr, det er ok, men så kommer der fragt PLUS et straf gebyr fordi jeg handler under 500 kr.. ( Bondefangeri )
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.370
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.904
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 996
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 344
Jeg HAR selvf. testet i hoved og røv.. Det er en spole der trækker lyset da der ikke er batteri på, og den laver ikke over 12 V. overhovedet, heller ikke spidsbelastninger, årsagen er ifgl. andre tilfælde med samme problem, vibrationer..
det er jo en enstamper uden ballanceaksel.
Jeg har prøvet med en osram heavy duty, den holdt da osse næsten en hel dag, med det tog sit eget liv til slut alligevel..
HVIS jeg endelig skulle hekse mere i det her foruden det jeg allerede har arbejdet i, så bliver det noget med at sætte en dims ind der reducerer strømmen fra 12 til 10 V.
Jeg har snakket med en husqvarna ekspert/værksted OG K-S motor i vejle.. Her er ingen gode råd at hente.. Derfor denne LED pærer som ikke kan springe,..
At den ikke lyser så meget som en alm h4 ved jeg godt, men som det er nu er det kun parkerings pæren som lyser ( efter 10 min kørsel )
Men tilbage til første indlæg.. Nogle som ved hvor man ellers kan købe sådan en fætter ??
aug 2004
Følgere: 28 MC-er: 5 Annoncer: 4 Emner: 129 Svar: 581
http://www.webbikeworld.com/lights/
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 66
Prøv at få hjælp på www.tenere.dk eller hos Lars Ebdrup (dinmc.dk)
Good luck.
/Peter
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 344
Nu er der stor forskel på en xt med et svinghjul der vejer som en traktor og en husqvarna hvor komfort er et ukendt ord..
Jeg kan oplyse dig at jeg har målt og hjort alt hvad der er muligt, der er ingen batt. på, så det er en spole ( som sagt ) der laver strøm, dvs. at der er en spændingsbegrænser (som selvf. er skiftet ) og den laver ( som sagt ) ikke en promille over 12 v på noget tidspunkt.. Jeg har selvf. haft hele ledningsnette gået igennem inkl. lyskontakten på styret som er som ny..
Selv V-S cross i kværndrup er lost, og de har OGSÅ haft kigget på cyklen..
Jeg har haft en kører fra en sprit ny ktm til at køre på min, og hans arme var ved at falde at så meget vibr. den... PS.. Og sådan gør den model uden balanceaksel bare..
Peter læse lige indlæg nr 5 igen ..
LED H4