{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. yamaha RD 350. {{forumTopicSubject}}

Godformiddag alle sammen.

Har fået et godt tilbud på, at købe en yamaha RD 350 for en fair pris.
Men er lidt bekymret for om den kan holde sådan en dejlig 2-takter. Jeg har høre at den skal have skiftet stempler for hver ca. 10000 km.

Men er der nogen der evt. har haft en eller har en, der kan fortælle lidt om, hvor godt de holder osv. Meningen er selvfølgelig den bare skal bruges til lidt sjov og ballade, altså den skal ikke køre lange ture på motorvejen osv.

Håber der er nogen der kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. yamaha RD 350.
  • #1   13. jan 2008 Jeg startede på sådan en fætter, og var rigtig glad for den, den kan bruges til sjov og ballade og også på motorvej.. min havde kørt 74000km da den blev solgt og kører man ikke livet ud af den i hvert gear så holder de stempler omkring 20-25000km.. Så uanset hvordan du vender og drejer den, så er den stadig billig i drift.. også hvis du skal skifte stempler.. min kørte ca 14-15km pr liter blandet benz ved normal kørsel..
    Bare husk ordentlig olie...!!!

Men en sjov cykel som let kommer på baghjul hvis man ikke passer på.. smiley

• #2   13. jan 2008 hej søren ,hvis set kun er sjov og ballade så er det en fin mc ,man kommer hjem med et smil på hvergang man har været ude og kører.Den er selvfølgelig hverken økonomisk eller langturs mc men hvis du kan få en der ikke er forskruet til en rimelig penge så slå til.Ang. stempler så er 10000 hvis man virkeligt kører råddent ,snarere 15-20000km
    Så den billig i res.dele

• #3   14. jan 2008 Husk at den kræver en del respekt at køre på. Min 1000 ccm'er er som et lam i forhold til min gamle RD'er. The widow maker smiley

Kommentér på:
Spørgsmål ang. yamaha RD 350.

Annonce