{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

kenneth J
kenneth J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18

Spørgsmål ang Yamaha Fzr 600 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt mig sådan et lille projekt som jeg mangler lidt hjælp til.
Jeg fik den startet for første gang igår og Det gjorde den helt fint som den skulle.
Synes dog den tøver hvis man gir gas for hurtigt. Langsomt er der ingen ting.
Lod den køle af imens jeg læste en masse forum emner igennem og prøvede så st gå ud og starte den igen også mærke på forrør om de var lige varme med startet motor.
Der kunne jeg nærke at cylinderen på koblingssiden der var den noget mere kold i f.eks cylinder 2 3 4.
Hvad kan det skyldes. Har renset karburator tjekket for falsk luft og der er nye tændrør. Tænker det må være noget galt.
Efter lidt tid blev den da osse meget varm men ikke så hurtigt som de andre.

What to Do?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang Yamaha Fzr 600
  • #1   2. jan 2017 Har du fået den synkroniseret? På med en carbtune eller lignende.

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

#2   2. jan 2017 Nej det har jeg ikke. Har aldrig prøvet at arbejde i mc så vil meget gerne finde en som kan gøre det mod betaling selvfølgelig.

• #3   2. jan 2017 prøv spørg på et værksted om pris på synkronisering.....når den først er skildt ad tager det ik mere end 10 min...ellers som #1

• #4   2. jan 2017 Har du kontrolleret luftfiltret?
    Er den total møjet til kan det godt give lidt tøvende gasrespons.

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

#5   2. jan 2017 Hvor nemt er det at gøre selv?

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

#6   2. jan 2017 Luftfilter ser helt fint ud osse.

• #7   2. jan 2017 Det kan være mange ting i svømmerhus til cyl 1 er et lille dysehus hvor svømmeren lukker af for benzin når det er fyldt ,det dysehus har en o-ring som kan værre utæt/mør .Det går at den smider benzin op bag gasspjældet i tomgang og den drukner når du giver lidt gas ,
    Ellers en synkro og check af benzinpumpe ,:-)

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

#8   2. jan 2017 Hvordan tjekker jeg om det er den oring det er galt med?

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

#9   2. jan 2017 Har lige været ude og kigge lidt på mc igen. Jeg tænkte nu prøver jeg at tjekke rundt om gummi osv med start spray.
    Der ændre det ingen ting.
    Men nu sker der så noget andet.
    Hvis jeg sprøjter i dem jeg kalder 2 og 4 går mc ud. Gør jeg det i 1 og 3 sker der ikk nogen ændring. Er vi henne i noget tændspole så eller?

• #10   2. jan 2017 hej kenneth luftfiteret af og kik ind til nålen i karburatoren mens den er startet og der må helt ikke komme benzin op der hvor nålen går ned og lukker ,ellers er det svømmerhus af, jeg sætter nogle billeder når jeg kommer fra job hvis du har et nr smiley

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

#11   2. jan 2017 Prøvede lige at trække nogen tændhætter af. Hvis jeg tager den længst ude på bremse sien så gnister den helt fint og blåt hvis jeg tager den lige ved siden af vil den ikke så gerne gniste nede hvor den skal men gør det nærmest ud af siden der hvor gevind sidder. Gør jeg noget forkert.

• #12   2. jan 2017 lad en fagmand se på den og betal de håndøre det koster. smiley

• #13   2. jan 2017 Hej Kenneth J, købte selv en Fazer 600 ( 2001) her i efteråret og har fået den ( Carbtunet), men opdagede at gummierne mellem karburatorer og luftfilterkassen var " møre" = bitte små revner.
    Har din model samme tendenser m.h.t mørhed på gummiet, kan det sagtens være p.g.a den trækker en smule falsk luft der.
    http://www.ebay.com/itm/Yamaha-FZR-600-M-Genesis-1989-Intake-Inlet-Rubber-Kit-x4-/301933045063

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

#14   2. jan 2017 Jamen tror faktisk jeg har fundet fejlen.
    Opdagede den havde problemer på 2 cylinder.
    Jeg prøvede så for sjov at skifte et nyt tændrør ud med et andet nye og det afhjalp åbenbart problemet.
    Nu tager den hvertfald gassen og cylinder bliver varm.
    Så nu skifter jeg dem alle ud med en ny omgang igen. Bare for at være sikker.

Kommentér på:
Spørgsmål ang Yamaha Fzr 600

Annonce