Gsx-r 750 k7 koblings problemer {{forumTopicSubject}}
hej drenge og piger.
jeg har været ude for et lille uheld med min gamle gixxer.
problemet er at den begyndte at slippe/file i koblingen ved "hård" acceleration i de høje gear "4-5-6"
bestilte så en ny kobling hjem, https://www.mc-importen.dk/reservedele/article/299259/10411000000, i troen om at det ville afhjælpe problemet.
men nej, efter at jeg har skiftet koblingen "komplet med stålplader" slipper den stadigvæk.
har prøvet at justere både på greb og på slipper koblingen uden held.
der stod at ebc koblingen ikke kunne køre med fuldsyntetisk olie og køre på 10v40 v300 motul som faktisk er en fuldsyntetisk, kan det virkelig være problemet. "har set mange skriver de køre med den olie på gsxr 750k7"
håber der sidder et par kloge mennesker herinde som kan give et bud på hvorfor den stadigvæk gør det.
apr 2019
Følgere: 1 Svar: 15
Thomas //
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
Den sidder på venstre side af motoren.
jan 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
koblingssneglen er justeret den er skruet ind til modstand også en 1/4 omgang tilbage
det er ihvertfald hvad jeg har kunne læse mig frem til at den skulle justeres.
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 542
jan 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
pladerne lå i olie bad i 20 timers tid, så burde heller ikke være problemet.
skiftede komplet kobling med stål plader og fjedre så det burde også være okay.
nu står jeg virkelig og ikke forstår hvad der sker.
kan det virkelig være koblingen der er for dårlig og man skal op og købe en "race" kobling. det skal lige siges jeg køre 16 tands for og 46 bag, så den er selvfølgelig gearet til at skulle få lidt mere skub.
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 542
Det at du har lavet den lavere gearet for bedre optræk, gør faktisk at koblingen er mindre presset.
Gsx-r 750 k7 koblings problemer