Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zxr750 vil ik strat
  • #1   2. nov 2007 moske din tændspoler, send dem til dit værkste og få dem prøvet, de skal på en prufex for at få et brugbart resultat, men hvis den fuldstændig kotter tror jeg sgu det er boksen eller + til din tændspoler hvis det er tænding, mvh TJM

• #2   2. nov 2007 tændspoler siger jeg lige til dem takker det var et svar kom med nogle fler den har stå der inde i 5 månder nu har slet ikke kørt i sommers

• #3   2. nov 2007 tændspoler er det allerførste som bliver tjekket af værkstedet ellers er de da ualmindelige dumme på det værksted der, men okay det lyder det også til at de er, den kan da ikke bare stå i 5 mdr. uden at gøre noget ved det ????? og hvis de siger strømproblem ja så er det vel det som de skal finde ud af for dig ????

• #4   2. nov 2007 hahahahahahahahahahahahahahaha

• #5   2. nov 2007 hov sorry svarede i forkert tråd og nu kan jeg ikke slette det ;((((

• #6   2. nov 2007 tændrørskabler, stoppet benzinfilter p.g.a. "skidt" i bunden af tanken, da den har stået stille længe
    ( godt nok ikke strømproblem, men anyway ).

Der er sgu mange muligheder, men det burde værkstedet vel osse have checket.......

Held og lykke med jagten på fejlen smiley

• #7   2. nov 2007 Er der ikke noget med at der er benzinpumpe på modellen, ligesom min egen gamle ZX10???

Hvis starteren roterer og der er gnist, kunne det også være pumpen som enten ikke får strøm, eller fungerer ordentligt...

Mvh. Thomas

• #8   2. nov 2007 takker for svar men kom med nogle fler vis i kan printer det her ud og gå ned med det.......har vært der ud 2 gang for der har ikke vært nå der er det bliv lavet sammme dag...men det har kan de ikke finde ud af .........værsted heder ps motorcykler liger i aabenraa

Kommentér på:
zxr750 vil ik strat

Annonce