Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  powercomander på fireblade på en 929
  • #1   14. jun 2005 Du skal ikke regne med at du får flere hypper af det.. men du får en mere jevn motorgang.
    Jeg vil sige at det ikke er et spørgsmål om man kan mærke det, men mere om din motor har godt af at køre rundt med en forkert benzin/luft blanding, du skal nok købe en pc3usb, da den er nemmere at komme til at smide maps ind på.

• #2   15. jun 2005 jeg har fået det monteret på min.
    det er rigtigt som flemming j siger ang hk det gav 3 hk på min det er ikke noget man marker.
    men pga efekt potten så er det en fornøjelse at køre på den går fuldstendig jevnt jeg havde problemer med ujevn motorgang i højt gear og lave omdr det er væk nu.
    den har fået meget bedre økonomi .
    mvh rené c

• #3   15. jun 2005 ujævn motorgang er også noget jeg her problemer med men hvis en powercomader kan klare det, så er det jo bare sådan en jeg skal have på!! tak for hjælpen.

• #4   20. jun 2005 jeg ved ikke hvordan min kørte inden den fik powercomader, men den gik fra 128,5 til 137,3 hk på hjulet, ifølge den måling jeg fik med (kan ses på min profil)så det er da lidt mere end de ca 3 hk i fik.

Kommentér på:
powercomander på fireblade på en 929

Annonce