{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Buller K
Buller K
Tilmeldt:
1. jul 2016
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 51

Kobling gsx 600f {{forumTopicSubject}}

hej mg
jeg var et smut nede og ligge på min suzuki gsx 600f,
får den op og køre den stille 100 m frem så hoppet kæden af, trækker den væk, og i dag ville jeg så have den igang igen, men nu kobler den ikke helt ud, ville prøve og justere på den skruge ved tandhjulet og se om det gjorde en forskel, med mit held så knækket den 10 mm lorte bolt selvfølelig, men inden det skete styndtes jeg ikke jeg kunne mærke forskeld, nogen ide ? og hvor kan man lige få sådan en bolt i løsdel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kobling gsx 600f
  • frederik l
    frederik l Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 6
    #2   26. jun 2019 Vis din kæde ligefrem hopper af så er kobling vis ikke det eneste du skal have kigget på. Smid nogle billeder op så det lidt nemmere

  • Buller K
    Buller K Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 51
    #3   26. jun 2019 kæden hoppet af fordi baghjulet havede fået et slag og var rygget lidt skævt,
    har fået den ud og køre, dog skal koblingen laves, den lille bolt i midten er knækket


  • Buller K
    Buller K Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 51
    #5   26. jun 2019 ja det kan være den hedder det smiley lige over gear pedalen, sidder der et stykke gummi under det sidder hvad jeg vil mene er en del af koblingen, der sidder en lille 10 mm bolt med en kontra mørtrik på, det os der koblings kabel går ned i smiley kan lige få taget et billede i morgen

  • Buller K
    Buller K Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 51
    #7   26. jun 2019 det prøver jeg smiley


Kommentér på:
Kobling gsx 600f

Annonce