1.617 visninger
|
Oprettet:
Kobling Suzuki gsx 600f 94 {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har et problem med koblingen på min trofaste gsx 600f årgang 94.
Den sætter sig i koblingen når den står stille.
Jeg kan køre på den og dagen efter når jeg sætter den i gear og holder koblingen ind kan jeg ikke skubbe den hverken frem eller tilbage.
Hvis jeg kæmper med at skubbe den frem og får den til at trille og stadig holder koblingen ind er det så om den slipper stille og roligt. ???????
Er der nogle herinde der har haft samme problem eller kan hinte mig lidt i retning af hvad problemet kan være??
På forhånd tak.
dec 2006
Svar: 11
jan 2019
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
Jeg kan ikke huske hvilken olie det er. Det var en der dukkede op da jeg søgte på nummerpladen.
Jeg var nede hos en forhandler/værksted med den omkring noget andet og der justerede han koblingen og efter det begyndte den at lave det nummer der.
Jeg har prøvet selv at justere lidt på den men syntes ikke rigtigt at det virker som det skal.
Den har 33000 efter speedometer.
Hvilken slags olie foretrækker du??
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.902
Koblingen kan kun være justeret på en måde - og det er den korrekte.
Virker det ikke, så er fejlen andetsteds. Hvis pladerne er gamle og den forkerte olie er hældt på, så skal de ud og renses eller skiftes før det ændrer noget.
dec 2006
dec 2006
Hvorfor kan man ikke justere en kobling forkert? Så kunne man jo spare de to justerings skruer
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.902
jan 2019
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
Den burde jo være søbet ind i olie når den står stille og er det fordi man har spændt pladerne for hårdt sammen??
dec 2006
Kobling Suzuki gsx 600f 94