1.355 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Topstykke sidder fast på cyllinder Topstykke sidder fast på cyllinder

Hej jeg har lige pillet cyllindern af min honda cb 400 n fra 83. da jeg skulle ind og se om der var noget galt der inde, det så heldigvis godt ud. Men nu er problemet at topstykket ikke vil af cyllindern, har tjekket der ikke er flere bolte i mere, ud over den skide pakning kan jeg ikke se problemet. Men det sidder fanme godt fast kan man ligge det i noget opløsende eller et eller andet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Topstykke sidder fast på cyllinder
  • #1   31. maj 2019 pakning kan ikke bruges igen, så et fladjern eller stor skruetrækker ind og lirke hele vejen rundt, så slipper den på et tidspunkt

• #3   31. maj 2019 Nogle gange er det bare sjovere at skille noget ad og så få det gået igennem. : )

Men er du helt sikker på at der ikke gemmer sig 2 skruer et eller andet sted. På mon cb750 gemmer de sig under nogle flade runde gummi-pakninger

• #5   31. maj 2019 I du milde Hans. Hvor kommer al den vrede fra : )
    Det er da hans egen cykel og han kan gøre hvad han vil. Brug da hellere tastetiden på at hjælpe end at komme med galde hele tiden så bliver forummet også bedre.

• #6   31. maj 2019 Et stykke træ og en hammer gør underværker.

Men det er sgu nemmest at skille ad når cylinderen stadig er monteret på blokken når den er boltet fast.
    Dog kan det nok ikke lade sig gøre hvis topstykke og cylinder holdes sammen på blokken med pindbolte kun.

• #8   31. maj 2019 Ej seriøst Hans. Er du virkeligt en rigtig person : )
    Tag det roligt.

• #10   31. maj 2019 Du fornægter virkeligheden og erstatter den med din egen.

• #12   2. jun 2019 Det første jeg gør når jeg har købt en motorcykel er at fremskaffe en arbejdsmanual, for den er virkelig en stor hjælp til bla afskillelse og fejlsøgning.
    Jeg havde forsøgt at finde en, også fordi det kan blive dyrt at ødelægge noget. Du kan også være heldig at finde noget på nettet/youtube.
    God arbejdslyst og fedt at du vil rode med det selv. smiley

Kommentér på:
Topstykke sidder fast på cyllinder

Annonce