1.007 visninger
|
Oprettet:
Nye pakninger (Suzuki GS500E 1997) {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Ja jeg ved godt jeg ofte slår et emne op i forummet men det er vel det, det skal bruges til, smiler.
Jeg står i den trælse situation at min mc drypper når den bliver varm (ret slemt når den er kørt godt til)
Jeg kan se det kommer fra hvor man også tømmer den for olie når det skal skiftes. (Hvis billede ønsket kan det lade sig gøre)
jeg håber derfor med dette opslag der findes en derude der vil hjælpe mig med at skifte pakningerne på den (selvfølgelig mod betaling)
jeg har bare ikke råd til at gå til en rigtigt mekanikker - det over mit budget med de bud jeg har fået ...
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 82 Emner: 46 Svar: 272
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 14
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 82 Emner: 46 Svar: 272
apr 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 296
Tre muligheder: Bundprops-pakning, pakning mellem blok-dele eller ved oliefilteret?
Edit: Eller har sådan en gammel GS'er et bundkar?
aug 2011
aug 2011
aug 2011
apr 2010
Ellers kan flydende pakning måske fungere. Men den benzin-faste fra Locktite koster mere end det.
Kommer til Østjylland ind imellem. Hvor bor du ca.?
aug 2011
Og den pakning ser korrekt ud. Hvis du har tid på et tidspunkt tager jeg gladeligt imod hjælp mod betaling :)??
( ODENSE C )
apr 2010
Har du prøvet at stramme boltene til at starte med? Hvis det ikke virker kan du bare bestille pakningen, så er den da hjemme. Så kan vi finde en dag jeg er i Odense - om en uge eller halvanden tror jeg.
Betaling skal du ikke tænke på - måske en kold cola til arbejdet Jeg har værktøj.
Obs. jeg tager absolut intet ansvar hvis der skulle gå noget galt. Har lavet nærmest alt på mine egne (pickupper sidste uge, forgafler, desmo ventiler og alt muligt andet + 8 år) så der burde ikke ske noget. Siger det bare sådan for god ordens skyld.
aug 2011
Det godt nok flot af dig! Jeg skynder mig ind & bestiller den pakning du sendte link af. Er det det eneste der skal bestilles hjem?
Jeg er 110 % indforståede med du intet ansvar påtager dig(:
Og ja har strammet boltene & hjalp en lille bitte smule. Men den drypper stadigvæk når den er kørt varm.
Tænker vi kan udveksle nr osv? Så kan jeg ringe/skrive når jeg har fået det hjem. Og så kan vi aftale en dag der passer os begge ?
apr 2010
Ved faktisk ikke om der skal bruges mere, du må lige tjekke nogle diagrammer. Har du en haynes til din cykel?
Du kan jo også bestille filter og det hele, så skifter vi olien på samme tid?
Yes lyder som en go' plan.
apr 2010
https://www.youtube.com/watch?v=XPOfqNMDpIs
En tilføjelse: Jo du skal da vist nok også købe ny olie med mindre du vil hælde det gamle på Filteret er nemt at skifte i samme omgang og koster ikke det store.
aug 2011
- Nej har ikke haynes. Men jeg bestiller det meste af det pakninger jeg kan finde mig frem til skal bruges. SÅ vi sikre.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 76 MC-er: 15 Emner: 47 Svar: 2.833
apr 2010
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Nye pakninger (Suzuki GS500E 1997)