{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Snak fra Honda Cbr 600 pc 25 {{forumTopicSubject}}

Hej mc galleri, jeg er den glade ejer af en Honda Cbr 600 f2.

Min udfordring er at den er begyndt at snakke fra kæde(tror jeg) og den kommer med en hvislende lyd når den falder i omdrejning når man tager koblingen.. - jeg var så heldig at den væltede mens den stod stille og så der var løbet3-5 dråber olie ud, jeg tænkte at dette nok kom fra krumtaps udluftningen og derfor ingen skade sket..- nu oplever jeg så denne lyd.. det skal siges at da jeg ville startede den efter, lyste olie lampen.. jeg slukkede med det samme. Starter igen efter noget tid og så forsvinder lampen og den larmede så ikke længere fra kæden..- troede jeg.. nu oplever jeg så det nævnte.. jeg har prøvet at løsne kæde strammer og den har fin fjeder virkning (springer op ad når den bliver løsnet) har dog ikke haft den af monteret ..

Er der en som ved hvad jeg kan gøre for at dette bliver ordnet.. man kan google sog til en masse svar. Bl.a. En sart olie pumpe, ny kæde strammer osv.. en manuel skulle kun skjule problemet men fjerne lyden, da fejlen i virkeligheden skulle være lavt tryk fra olie pumpen og derfor hører man ikke den hydrauliske strammer får for lidt olie tryk, hvis man skifter til manuel..?

Håber der er en pc 25 guru eller lign som måske kan hjælpe.. på forhånd tak.

Mvh Daniel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snak fra Honda Cbr 600 pc 25
Kommentér på:
Snak fra Honda Cbr 600 pc 25

Annonce