{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

Stjålet Honda MC scooter - Opdatering! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg slettede den tidligere tråd, da den indholdt navn, tlf.nr. mv. på en person som måske kunne have interesse i at stjæle min scooter (pga det er en sjælden model og han selv manglede dele til en magen til)

Det var dog ikke ham - og da han er en yderst flink og behagelig person, vil jeg ikke hænge manden ud som mistænkt for noget han ikke har gjort!

Hvorfor ikke ham? (fortsættelse på den anden tråd)
Efter at have være forbi KU osv uden held i at finde den, besluttede jeg mig for at ringe og høre ad om han havde fået fat i de dele han manglede (for hvis han havde, kunne jeg ud fra at der kun er 4 stk i dk regne ud at det måtte være min/ham der havde taget den). Han havde dog ikke været i stand til at få dele til den! Derfor case closed! Fik en god snak med ham, yderst behagelig fyr, han havde også fået stjålet sin og fået den tilbage i meget tilredt stand, hvorfor han søgte nogle dele til den. Vi har aftalt at han ringer, hvis han skulle få noget tilbudt, så det er jo bare super!

Beskrivelse af scooteren:
(Stjålet på Østerbro, nr. plade er flået af og efterladt!)

Betegnelse: HONDA SJ 100 Bali
Kendetegn: Mørk metallicgrøn, bagageboks bag på, ridset på højre side, affarvet grå plastic, kørt 15.000km.
Type: Motorcykel
Stelnummer: ZDCHF07A0TF003032
Registreringsnummer: EJ 15 804 (jeg har pladen, da de smed den væk)

Billeder:

Magen til denne, men med boks bag på:
http://www.rollershop-dorsten.de/images/bastellmbk.jpg

- eller denne:
(link fjernet)

Bortset fra vindskærmen er denne 100% magen til:
(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet Honda MC scooter - Opdatering!
Kommentér på:
Stjålet Honda MC scooter - Opdatering!

Annonce