HD Shovel/dyna 4 til 5 gears og pis HD Shovel/dyna 4 til 5 gears og pis
Hej Mcg , 100 år og en madpakke siden jeg har været her ( egentlig noget pis ), men nu er jeg her igen .. SÅ ..
Jeg har købt i vildskab. Startede med en 4 gears late shovel .. men svin gennem tiderne havde hærget gearkassehuset og innerprimær. SÅ .. Køv nyt .. og man har nu et stk. glad S&S 4 and 5 gears hus .. dertil købte manden så også et "trap door" mellemstykke, og halløj .. Alle er glade MEN .. nu kan jeg ikke bruge det gamle gearkasse, tromle osv. Og jeg vil også meget hellere ha 5 gear .. 1. er der nogen der har noget man kan putte i, eller hvordan .. Det er noget med at sekundær aksel er lang model, og jeg ville germe ha sådan at jeg kunne starte ud med at køre med den gamle kobling, og senere sætte en ny model i …
aug 2016
Følger: 58 Følgere: 32 MC-er: 1 Svar: 53
dec 2017
Følger: 25 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 72
Al det gearskifteri er ikke for sjovt på en cruiser, der er god afstand imellem gearne en mega fed ting, så får man den lyd, frem for gearskifte for hver 25 meter.
Så mindre tandhjul bagpå, større foran, og så find så gearingen passer til den ønskede hastighed.
Jeg kører med 4 gear, i 3 gear kører den 90 med 1400rpm, så jeg bruger kun 4 gear på motorvej.
Men min er så tunet en del, så du skal nok ikke geare å højt op som jeg har gjort.
Men pas på med at udskifte gearkassen helt, nogle gearkasser udløser at din Harley ryger i synshallen, hvor tandhjul ikke løfter nogen øjebryn.
Ska det være rigtigt lækkert, så få fat i Delkron`s gearkasse, den ligner originalen fuldstændig, men er rigtig stærk, og de spider gear som der er i er næsten umulige at slide op, Den er alle pengene værd, Men de laves ikke længere, så find en brugt, og køb roligt, for man skal virkelig have fucket op, hvis man har sådan en som er defekt.
Original gearne passer osse lige i, hvis man er lidt fesen;)
Men Delkron er typegodkendt, Men meget af deres udstyr udløser afgift pga kraftig øget effekt, Men gearkassen er sikker på det område;)
mvh
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.485
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.485
HD Shovel/dyna 4 til 5 gears og pis