668 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Montering af droslingskit - GSX-R 250? Montering af droslingskit - GSX-R 250?

Lige PRÆCIS hvor skal disse fire skiver sidde? Når jeg står med indsugningsgummierne i hånden, kan jeg sgu ikke helt se, hvordan de skal kunne være inde i dem! :S Det er skiverne da for store til!?
Ved du noget om dette, eller selv har gjort det, så ville jeg være MEGET glad for lidt respons! smiley Og nogle billeder kunne være HELT i top! smiley

På forhånd tak!

Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af droslingskit - GSX-R 250?
  • #1   21. maj 2005 Jeg fik af vide, at skiverne i tilfælde kunne være lidt for store, så de skal slibes til. Hvor meget for store er de?

• #2   21. maj 2005 Uhhhhhhhhhhhhhhhh..... STOP!

Jeg troede skiverne skulle monteres mellem "motoren" og indsugningstudsene! (Det skal de så IKKE!!) Det resulterede i, at jeg måtte investere i 4 stk.'s nye indsugningsgummi ---> Pris 1200,-

Der kom åbenbart luft ind imellem, da skiverne havde forårsaget at gummiet var blevet revet "skævt" (buet).

Skiverne skal monteres inde i selve gummiet, der er vist en lille rille/revne halvvejs inde, som kan holde og fastgøre skiven. Ret simpelt, når man ved det. Og dyrt, når man ikke ved smiley

Kunne bare ikke se hvordan de skulle sidde dengang, og det eneste logiske sted var der hvor jeg først havde sat dem ---> wrong!

• #3   21. maj 2005 Skiverne skal kunne være i gummiet, ved dog ikke om man skal slibe dem. Valgte et værksted efter min "billige" løsning i første omgang.

• #4   21. maj 2005 hmm min forhaldler sagde jeg skulle læggeskiverne mellem gummiet og motorblokken. evnt. med lidt flydende pakning. ikke file på det..

• #5   22. maj 2005 tja.. de er ca. 1,5mm for bredde til hver side til at kunne sidde inde i gummierne... Men hvordan skal de vende? Det er jo et ovalt hul forskudt lidt i skiven!?

• #6   22. maj 2005 hullet skal pege nedaf. for spjældet opner først for neden, hvis du forstår, ellers reagere den først på gassen når der bliver åbnet meget.

Kommentér på:
Montering af droslingskit - GSX-R 250?

Annonce