469 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Nyt startrelæ Nyt startrelæ

Mit ældgamle startrelæ er afgået ved døden, og til min skræk og rædsel skal jeg bløde 1100,- for et nyt originalt.

Når nu jeg har specifikationerne på det, er der så ikke mulighed for at finde et uoriginalt et eller andet sted? Jeg har tjekket MC-nøglen, men de kan heller ikke rigtigt noget smiley

Godt nok vil jeg gerne have den på gaden, meeen 1100,-for en lille dingenot, det er lige skrapt nok smiley

Mvh
Studen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt startrelæ
  • #2   11. maj 2005 jeg tror at det der er i mcnøglen der passer på gs 750 fra 80-82 også passer på din det koster kun 365kr.
    mvh allan h

• #3   11. maj 2005 Ring til LC Racing 56711323 Har har da sikkert en brugt til menneske penge smiley

Mvh. Rune

• #5   11. maj 2005 Jeg tog chancen og hentede ét fra MC-nøglen - de havde liggende hos Aagesen - der skulle passe på nogle nærtbeslægtede maskiner. Det var selvfølgeligt også fuldstændigt magen til, så 800,- sparet i et snuptag.

Det er virkeligt perverst at tage 1100,- for et startrelæ, men det må vel være pga. maskinens alder. Da det jo er samme relæ på mange maskiner, kunne det egentlig være interessant, at vide om prisen afhænger af hvilken mc, der bliver søgt udfra, eller om det er samme pris på det specifikke relæ. Jeg mistænker, at det forholder sig på førstnævnte måde.

Tak igen
    Studen

Kommentér på:
Nyt startrelæ

Annonce