Bol d´Or land

Bol d´Or land

Medlemmer: 44
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Startrelæ Startrelæ

Hej Drenge og piger haha, vil bare høre om der er nogen som ligger inde med et extra startrelæ, da det jeg har er slidt i + gevind, eller nogen som ved hvor man kan købe et nyt til rimelig penge, har været ved Slagelse mc idag, et nyt koster 1000 kr, det er sku dyrt for et lille relæ, ved godt hobby koster, men har det bare sådan kan man spare så gør jeg det, kan i have en god påske. mvh Jan k

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman 500 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Afmontering af gaskomfur 1.200 kr.
  • Montering af skabslågrr 650 kr.
  • Fixe afløb i Vesterbro køkken og (evt tjekke opvasker) 900 kr.
  • Opsætning af 2 lampe 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startrelæ
  • #1   18. mar 2008 Hej Jan.

Prøv at give Skjolds Motorservice et kald. Han er chefen når det komer til de klassiske hondaer. Det ligger i KBH NV, så ved ikke om det er for langt væk for dig.

tlf: 38 86 77 55

Mvh Rune

• #2   18. mar 2008 Hej Jan,

Det koster 35 £ hos David Silver Spares. Det er 334 kr, så 1.000 kr er et røveri.

Det er denne her du skal bruge:
    http://davidsilverspares.co.uk/parts/genuine-spares/part_8978/

Go' påske smiley

• #3   19. mar 2008 Hej Rune og Kenneth, mange tak for hjælpen, jeg vil prøve mig frem, ville prøve og skilde det gamle ad igår, men det kan ikke lade sig gøre.
    Han started med og sige det koster nok 2000 kr ????, det vil jeg fanme ikke give for et relæ, men det er typisk når det er sådan en gammel dreng man skal bestille dele til og kun nogen ting man kan få original, ja så koster det. mvh Jan

• #4   19. mar 2008 Nej, det skal ikke koste over 500 kr. Så er der noget galt. Uanset om det er originaldele eller ej.

Det er originaldele som bliver forhandlet i det link jeg sendte før.

• #5   19. mar 2008 Okey, du gamle, men det mest negative af det hele på den hjemme side, er man ikke kan se de dele man gerne vil have, har været inde på den side før, de har mange fede ting, ved du noget om, om man kan købe det hos Louis????, hygge og ha det godt. mvh Jan

• #6   19. mar 2008 Hej Jan,
    Jeg ved ikke om man kan få det hos louis. Jeg har faktisk bestilt lige præcis den stump jeg sendte link til én gang før, da mit eget startrelæ gik i stykker. Tro mig, det er den du skal bruge, hvis det er startrelæet du mangler smiley

Jeg har bestilt derfra mange gange. Det er altid iorden, du får det endda i original Honda indpakning smiley
    Der er ikke noget som spritnye dele i original plombering smiley Specielt ikke når man ved de har ligget der siden slutningen af 70'erne / starten af 80'erne. Nostalgi.

Nu må der jo pudses lidt om cyklerne, hvor vejret ikke er til at køre i.

Mvh. Kenneth

• #7   20. mar 2008 Okey jeg vil også prøve og bestille nogen dele derfra, ja jeg har ikke så travlt med og komme ud og køre, har set hvor meget salt der er på vejen endnu, så jeg kan godt vente. mvh Jan

Kommentér på:
Startrelæ

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce