414 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Startrelæ Startrelæ
Hej Drenge og piger haha, vil bare høre om der er nogen som ligger inde med et extra startrelæ, da det jeg har er slidt i + gevind, eller nogen som ved hvor man kan købe et nyt til rimelig penge, har været ved Slagelse mc idag, et nyt koster 1000 kr, det er sku dyrt for et lille relæ, ved godt hobby koster, men har det bare sådan kan man spare så gør jeg det, kan i have en god påske. mvh Jan k
0 synes godt om
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 139
Prøv at give Skjolds Motorservice et kald. Han er chefen når det komer til de klassiske hondaer. Det ligger i KBH NV, så ved ikke om det er for langt væk for dig.
tlf: 38 86 77 55
Mvh Rune
mar 2005
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 88
Det koster 35 £ hos David Silver Spares. Det er 334 kr, så 1.000 kr er et røveri.
Det er denne her du skal bruge:
http://davidsilverspares.co.uk/parts/genuine-spares/part_8978/
Go' påske
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Han started med og sige det koster nok 2000 kr ????, det vil jeg fanme ikke give for et relæ, men det er typisk når det er sådan en gammel dreng man skal bestille dele til og kun nogen ting man kan få original, ja så koster det. mvh Jan
mar 2005
Det er originaldele som bliver forhandlet i det link jeg sendte før.
mar 2004
mar 2005
Jeg ved ikke om man kan få det hos louis. Jeg har faktisk bestilt lige præcis den stump jeg sendte link til én gang før, da mit eget startrelæ gik i stykker. Tro mig, det er den du skal bruge, hvis det er startrelæet du mangler
Jeg har bestilt derfra mange gange. Det er altid iorden, du får det endda i original Honda indpakning
Der er ikke noget som spritnye dele i original plombering
Nu må der jo pudses lidt om cyklerne, hvor vejret ikke er til at køre i.
Mvh. Kenneth
mar 2004
Startrelæ
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside