542 visninger
|
Oprettet:
PDA > GPS ( hjælp mig ) {{forumTopicSubject}}
Jeg har købt mig en PDA ( Qtek S200 ) som jeg gerne vil have smidt GPS i. Dertil skal jeg bruge en GPS antenne og program.
Er der nogen der kender den billigste løsning til dette. Dvs en antenne ( evt med bluetooth) og et program.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.953
Men du skal overveje om det er den vej du vil inden du render ud og investerer i en BT antenne ......... Den skal oplades jo ... Så en kabel model er tit at foretrække.
Til bilen har vi nu en tom tom one som nu kan fås brugt for nærmest en slik ... Det kører altså noget bedre end en PDA løsning PDA'er er jo afhængig af en form for windows ... og det dør jo ind imellem.
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 808
Ja, du har ret mht bluetooth skal oplades, så det bliver nok en løsning, som smides på PDA´en. Nu brger jeg den til daglig, så jeg vil helst ikke ud og købe en GPS også, så man skal rende rundt med 2 lomme pc´er. Der er windows på den og det kører stabilt nok.
Jeg må se nærmere på edbpriser.
Takker endnu engang
aug 2006
aug 2006
Jeg havde forstillet mig en løsning, hvor PDA og gps modtageren ( antennen ) lå i tanktasken ( så man kunne kigge ned, engang imellem ) og så må jeg bare sørge for, at det er fuldt opladet når jeg tager atsted.
Om det så er Bluetooth antenne eller om jeg bruger mini-usb´en i bunden af PFA´en er ligemeget. Der skal jeg bare bruge den billigste løsning - som virker.
aug 2006
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 168
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 323
computer?
PDA > GPS ( hjælp mig )