{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PDA > GPS ( hjælp mig )
  • #1   16. apr 2007 BT gps antenner kan du finde via www.edbpriser.dk , hertil skal du have noget navaigation program f.eks. tom tom 3 eller 5, den gamle 3'er version kan du sikkert komme billigt til du kan evt. oprette dig på http://www.tomtom-user.dk/ ... Er man til den mere llemfældige omgang med software licenser m.v. kender jeg en hvis onkel engang havde hørt om en bekendt der uden de store problemer havde hentet tom tom programmet via en fildelings tjeneste ...

Men du skal overveje om det er den vej du vil inden du render ud og investerer i en BT antenne ......... Den skal oplades jo ... Så en kabel model er tit at foretrække.

Til bilen har vi nu en tom tom one som nu kan fås brugt for nærmest en slik ... Det kører altså noget bedre end en PDA løsning PDA'er er jo afhængig af en form for windows ... og det dør jo ind imellem.

• #2   16. apr 2007 Tak for svaret.

Ja, du har ret mht bluetooth skal oplades, så det bliver nok en løsning, som smides på PDA´en. Nu brger jeg den til daglig, så jeg vil helst ikke ud og købe en GPS også, så man skal rende rundt med 2 lomme pc´er. Der er windows på den og det kører stabilt nok.

Jeg må se nærmere på edbpriser.
    Takker endnu engang

• #5   16. apr 2007 Jeg skal bruge denne pda...den bliver ikke udskiftet...men dvs Dannie - du ville ikke helt afvige fra en bluetooth løsning.

• #8   16. apr 2007 du skriver "bluetooth gps"..men gps vejvisningen sker vel på PDS´ens skærm, så den skal helst ikke være i inderlommen.

Jeg havde forstillet mig en løsning, hvor PDA og gps modtageren ( antennen ) lå i tanktasken ( så man kunne kigge ned, engang imellem ) og så må jeg bare sørge for, at det er fuldt opladet når jeg tager atsted.

Om det så er Bluetooth antenne eller om jeg bruger mini-usb´en i bunden af PFA´en er ligemeget. Der skal jeg bare bruge den billigste løsning - som virker.

• #10   16. apr 2007 besked sendt

• #11   16. apr 2007 jeg har en qtel S100 og bruger TT6.01

• #12   16. apr 2007 Har I også lagt mærke til at der er poppet GPS og Bluetooth reklamer op nederst på inlægslisten? Eller er det kun på min
    computer?

Kommentér på:
PDA > GPS ( hjælp mig )

Annonce