528 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Test af blandingsforhold Test af blandingsforhold

Har en SV1000 jeg gerne vil have testet for korrekt blandingsforhold.
Hvor kan jeg få gjort dette i Kbh området?

Den skyder lidt i udstødningen efter montering af KN og Ixil potter.
Jeg er lidt usikker på om den får for mager blanding og vil gerne have den korrekt indstillet. Hvad koster dette og nogle der kender til nogle der har forstand på dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Test af blandingsforhold
  • #1   12. apr 2007 Uforbrændt benzin i potten er vel ikke lig med for amger, men for fed blanding... oder was?

For er det bare for fed sker der vel næppe så meget ved det udover en masse skrald i gaden.
    Synes bare jeg kan huske at have hørt at den også kan lyde sådan med for mager blanding og dette jo kan medføre brændte stempler elller ventiler.

- men igen. Hvor kan jeg få dette afklaret?

• #2   12. apr 2007 "click" som i hundrede eller "click" som i tusinde...?

• #3   12. apr 2007 Har netop talt med Fa. Moto-Sport og han ville råde mig til at lade dem rulle en test på den for 400,-
    Derefter er det muligt at sige om det skyldes for mager eller for fed blanding.
    Og skyldes det for mager kunne det evt. afhjælpes med at montere originalt luftfilter igen, da den jo til en vis udstrækning selv kan justere sig efter forholdet.

Men den skyder kun ved nedbremsning (motorbremse) og ikke under acceleration - kan dette sige noget mere præcist om blandingen?

• #4   12. apr 2007 SV1000 er udstyret med et PAIR system, noget halløj på tvunget af langhårede træelskere for at mindske forurening - det smider luft i udstødningerne og kan få den til at knalde med åbne potter.

Du kan blokere det eller købe/lave et kit ala: (link fjernet)

• #5   12. apr 2007 Brian L: Ok, tak for link. Spændende læsning. Men jeg er egentlig lidt ligeglad med selve skudene i potterne. Det er mere om det kan skade motoren pga for mager blanding. Hvis det ikke er decideret skadeligt kan den for min skyld bare kanlde derudaf.

Kommentér på:
Test af blandingsforhold

Annonce