652 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

hjælp mig!!! hjælp mig!!!

Hejsa. Jeg har lige købt en MZ ETZ 251. Først var den gal da jeg på et tidspunkt tændte lyset gik den ud med det samme. Som om der ikke var gnist. Den kunne godt køre uden lys på. Et par gange kom der et øredøvende brag fra benzin i udstødningen. Jeg tænkte at det var det gamle batteri den var gal med, men desværre. Jeg købte et nyt, og problemet er stadig det samme.. kan ikke køre med lys og brager vildt en gang i mellem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp mig!!!
  • #1   6. maj 2004 Ha Ha Ha. Jeg er lykkelig...den kører perf. igen... Jeg ved jeg gør mig selv til grin ved at fortælle hvad der var galt.. men alle fortjener sgu at høre min dumhed. Efter to lange eftermiddages/afteners/nætters tjekken og undersøgen kom jeg til at kigge nærmere på mit tændrør. Jeg opdagede at der både sprang gnist det rigtige sted og længere tilbage i røret.. hmmm tænkte jeg.. den er gal.. jeg hentede et andet tændrør fra den gode gamle puch maxi, og første sprak herefter summede den med sin ret specielle totaktslyd. Men til mit forsvar skal siges at jeg mu kender hver en tomme af min nye motorcykel.. og alt er renset..

• #2   6. maj 2004 hehe prøv min knallert, jeg skifter begger rør efter 3000 km:)

Kommentér på:
hjælp mig!!!

Annonce