Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  K&N oliefilter??
  • #1   8. mar 2007 Det skal filtrere olien for urenheder ligesom alle andre oliefiltre.

• #2   8. mar 2007 andre ting, som er mindre indlysende?...

• #3   8. mar 2007 Nej, det er bare et oliefilter.

• #4   8. mar 2007 (link fjernet)

• #5   8. mar 2007 Helt korrek jesper (horsens). Taget fra Dot-e's hjemmeside: K&N Oliefiltrene tillader en meget højere oliegennemstrømning pr. minut end andre filtre, tillige med en uset høj filtreringsevne.
    Oliefiltret påvirkes ikke af racerbrændstoffer, hvilket gør det til den mest optimale løsning både på gaden og racerbanen.

• #6   9. mar 2007 sådan et må jeg bare eje smiley

• #7   3. apr 2013 Ved godt det er en gammel tråd, men jeg prøver alligevel.. Jeg har købt et sæt med en dunk Motul 5100 olie som skulle være fantastisk til min F4i, og et K&N KN-204 oliefilter, men der er lidt modstridende meninger om dette filter. Nogle siger at det nærmest er for avanceret til en alm cykel, og at det kun er til rigtige racere. Noget med at det filtrerer således at det ændrer trykket for meget i olie-flow'et. Så jeg kan sgu ikke helt finde ud af om jeg skal montere det, eller lade være?

Nogen der ved noget med sikkerhed? Og evt har et godt bud på et ok OEM-filter som jeg skal bruge i stedet? smiley

• #8   3. apr 2013 Jeg køre udelukkende med KN filter på alt hvor det er muligt, Af 1 eneste grund.. der sidder en 17mm sekskant i enden af filteret, hvilket gør skift til en leg.

At det skulle være for advanceret til en std cykel er DEN STØRSTE GANG ÆVL.. Det er et OLIE filter. Hvis eneste formål er at sorterer urenheder i olien fra, Hvilket alle kvalitets filtre gør til UG....

Monter du bare det filter, du vil elske det når det skal skiftes til efteråret, Og formodentlig aldrig køre med andet smiley

• #9   3. apr 2013 Hæhæ, ja jeg syntes jo også at det var ret snedigt med muligheden for at bruge en almindelig fastnøgle smiley Og ja, det er jo bare et oliefilter smiley Og et kvalitets af slagsen, skulle man synes.

Det må jeg hellere prøve så smiley

• #10   6. apr 2013 Hmm, Brian, du lyder til at vide lidt om det.. Nu er der endnu en forhandler der har sagt at det filter skaber problemer, men synes bare ikke det kan passe. Desuden fik han overtalt min kæreste til at købe Motul 300v istedet for 5100 (vi har ens maskiner), som er fuldsyntetisk og naturligvis dyrere. Jeg har været ved at læse lidt om Ester-baseret olie osv osv, men tror du ikke at mit K&N-filter og Motul 300v ville spille fint? Jeg sætter en PowerTech 300mm kulfiberpotte på, hvis det har noget at sige smiley

• #11   6. apr 2013 Jeg ville ALDRIG sætte mine ben i den butik mere... De aner jo NADA...

Du skal gøre hvad DU har det bedst med. Og hvis du er nervøs for at køre med et uoriginalt kvalitets olie filter. så køb originalt.

Mht. olie så er der mange forskellige at vælge imellem, Køb kvalitet ! og alt efter hvordan maskinen bliver brugt kan semisyn være lige så godt som fuld syn.

Jeg bruger som udgangspunkt olie efter fabrikkens foreskrifter, Og skifter kun hvis jeg har problemer (motor støj, temperatur, gear støj )

Nogle forhandlerer har det med at "lokke/skræmme" sig til et mer salg smiley

• #12   6. apr 2013 Nøh, det er bare gode steder, og jeg ved at de ellers har styr på tingene. Er sgu egentlig ikke så nervøs for filteret, det må sgu komme an på en prøve.

Yep, ved godt at olie er en religion, og ja, det var sgu nok lidt en mersalgs-tings, da hun var inde efter olie. Hun fik selv gode erfaringer med Motul 5100 sidste år (fiksede glidende kobling), så jeg ved godt at fullsynth ikke nødvendigvis er svaret på verdensfreden. Og jeg har selv købt Motul 5100 sammen med det K&N-filter. Så om jeg skal gå 300v fullsynth eller 5100 delsynth er jo nok mit problem, den kan jo køre på begge smiley Synes måske bare at det 300v er lidt overkill, kører jo ikke på bane eller noget. Men hva, prøver det sgu nok bare smiley Vi fik det til en god pris, så det går nok smiley

• #13   6. apr 2013 Mersalgs-ting*

Kommentér på:
K&N oliefilter??

Annonce