1.339 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvad er denne"
Hvad årgang er denne r6
Nogen af jer der kan se om det er en årgang 2007 , som han skriver . For hvis jeg Google er det. Syntes jeg ikke det ligner en o7 på kåberne
Nogen af jer der kan se om det er en årgang 2007 , som han skriver . For hvis jeg Google er det. Syntes jeg ikke det ligner en o7 på kåberne
Skrevet af: Aaron - 7. jun 2016
Hvad er denne beholder til !?
Lidt tilfældigt fik jeg øje på denne beholder, og så at den var tom. Min mc har længe larmet en del - jeg har mistænkt for-tandhjulet ved kæden, at den måske kunne være slidt, så den larmer når jeg ...
Lidt tilfældigt fik jeg øje på denne beholder, og så at den var tom. Min mc har længe larmet en del - jeg har mistænkt for-tandhjulet ved kæden, at den måske kunne være slidt, så den larmer når jeg ...
Skrevet af: Tim L - 27. maj 2016
Hvad er denne r6 værd?
En Yamaha r6 Fra 2007 den nye pæne model. 14800 km God stand Rød og hvis farve Hvad kan den koste sådan en? Tak på forhånd :)
En Yamaha r6 Fra 2007 den nye pæne model. 14800 km God stand Rød og hvis farve Hvad kan den koste sådan en? Tak på forhånd :)
Skrevet af: christian m - 7. apr 2016
Spar penge på din forsikring
sep 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 53
maj 2015
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 59
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.648
mar 2016
Følger: 23 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 7
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.125
Et diagram i dårlig kvalitet ses her:
http://www.dolecek.de/xbrat/gb500/24_27_1-1.jpg
Tankdækslet lukker så fuldstændigt og har ikke noget ventilationshul – bliver det uforvarende monteret på en tilsvarende tank til ikke CA-udgaver (49state kaldes de typisk i USA) eller europæiske modeller, suger motoren vakuum i tanken og stopper derfor inden for nogle få km.
hvad er denne studs til