1.504 visninger
|
Oprettet:
Ktm motard dele hvor ? {{forumTopicSubject}}
Hey, jeg har en ktm jeg gerne vil ha lavet service på nu. det er en 2 takter.
Men hvor kan i anbefale at købe ktm dele ? tænker os at skifte stempel, for aner ik hvornår den sidst er skiftet.
Måske en side hvor de os forhandler plastik dele til ktm.
Mvh Morten
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
ebay.de til stempel. Sørg for at købe et ordentligt - fx Wössner
Du kunne evt skifte toppen. Dette kit her, der kan du skifte inserts, så du selv styrer hvorhenne den skal have effekten. Fåes sikkert også til din model hvis ikke dette her passer. Smid en sx tændingsboks på oveni
http://www.ebay.de/itm/VHM-POWER-KIT-KTM-SX125-2007-2016-X-2-VHM-12-degree-angle-PISTON-KITS-VHM-HEAD-/301898587446?hash=item464a8edd36:g:K8YAAOSwZQxW6Aq3
Plast kan købes uoriginalt og originalt.
Her dekorsæt
http://race-styles.com/newspage.php
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
Når du køber stempel, så ville jeg sørge for at du køber et stempel med 2 stempelringe, ligesom det stempel som sidder i nu. 2 stempelringe er at foretrække på exc'eren da det fra standard kun er SX 125 som kører med en enkelt stempelring. Når du kører med 1 stempelring vil trækområdet befinde sig i toppen, og det er mere jævnt fordelt med 2 stempelringe(også bundtræk).
Hvis du skal til at forøge effekten mener jeg ikke at du bør gå direkte og smide penge efter vhm topstykket, jeg havde også smidt en fmf udstødning på og en v-force 3 carbon membran. (er ikke standard på 05.)
Mvh
mar 2004
feb 2013
Man kunne selvfølgelig også gå all in og smide VHM toppen på, performance stempel med 1 ring, komplet udstødning, membran, smide PB02 powerblade i indsugningen på karburatoren, k&n filter og så indstille den på rullefelt.
Jeg tror bare at jeg har erfaret at den nemmeste og billigste måde at ændre effekten til toppen er at købe en anden udstødning med både forrør og dæmper, da det giver en del ekstra effekt, og de forskellige rør har forskelliger trækområder.
Det er jo heller ikke sikkert at Morten ønsker at optimere sin 125 EXC til det maksimale, men bare ønsker nogle reservedele
feb 2013
mar 2004
Anyway. Mht toppen, så kan du ændre meget med de inserts. Havde et VHM på min 250´er. Det er faktisk billigere end at have en masse udstødninger Et insert koster 45 euro. Der følger 3 med ved køb. Hvad koster 3 udstødninger ikke?
feb 2013
mar 2004
Har forsøgt at svare samlet på dine svar i denne her tråd, men orker det ikke....Men vil da sige at det er godt med noget erfaring.. Det kræver at man har prøvet lidt cykler og i det her tilfælde også toppe. Så godt du kan dele ud af det..
Kan konstatere at du lyder til at tro, at jeg er uvidende om emnet eller også taler du forbi mig ubevidst.. Så lad os lukke den her...
feb 2007
Følger: 40 Følgere: 18 MC-er: 9 Emner: 1 Svar: 21
mar 2004
To-takterere er meget følsomme overfor vind, vejr, årstider osv.
Få dig evt en håndjusterbar skrue til luftskruen.
Når du skifter stempel så husk at tjekke slør i plejlstangslejet. Den må være helt lidt sideværts slør i plejlstangen, men intet slør på kryds.
Forbered dig på at cylinder måske skal have en honing og husk at købe rigtig størrelse stempel.
Tjek at topstykket ikke har kratere indvendigt i "forbrændingsrummet", har det det, så skift det.
Har den fladhovedet stempel, så skift til et med let buet top. Så får du lidt mere kompression (power). Jeg er 99% sikker på det er plug and play, men google dig evt til det.
Husk at købe pakningssæt så du kan få stempel plan med cylinder.
feb 2013
Mvh
apr 2007
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 361
http://www.greenlandmx.com/es/f/motos-1/motos-nuevas
jun 2005
Følgere: 5 MC-er: 2 Svar: 17
De kan noget i værkstedet og har også en hel de isenkram i deres butik.
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.342
men ellers så vil jeg anbefale dig at hive fat i lars ved mx-life i Horsens
har handlet der et par gange nu og er kun positivt overrasket over service og priser hos ham
det er en lille butik med et småt udvalg men han kan sgu skaffe næsten alt inden for et par hverdage
Ktm motard dele hvor ?