1.936 visninger
|
Oprettet:
KTM motard? {{forumTopicSubject}}
Jeg kan ikke rigtig finde rundt i alle KTM modellerne, er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg leder efter en model der vil være god som motard, både til små gadeture men også på bane. Hvis det ikke er muligt at få en der kan begge dele, så evt. kun til bane. Jeg synes ikke de ældre med firkantet lygte ser så fikse ud, så må gerne være noget nyere. Prisen på en til gade/bane må være omkring 50-60.000 Hvad kan i anbefale? Ps. evt. bytte med min, hvis der er nogen der har noget.
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.329
Hvis hovedvægten ligger på bane, så er svaret IKKE LC4 modeller, de dur ganske enkelt ikke på bane (uanset hvad ejerne siger)
Omvendt, så er en ældre 520 ikke optimal på gaden (men kan holdes på ca.60 med afgift)
Det er race maskiner, kræver (for alm. motorcyklister) meget vedligehold, men er skide skide sjove. og de virker på en bane.
Ang lygte, fuck hvordan den ser ud orig., det kan skiftes til en ny maske..
Jeg ville klart vælge at købe en til rent race, og så bruge de sidste penge på en eller anden nr.2 maskine til gaden.
Men Kim, skriv til mig på PB så skal du få mit nummer.
Kører selv Supermoto, og har fingeren rimeligt godt på pulsen hvad angår maskiner til salg
nov 2007
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 38 Svar: 329
KTM motard?