{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Forkorte Udstødn./indstille karb!? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG, som overskriften indikerer, så går jeg med tanker om at skære lidt i min akrapovic slip on. for at få lidt mere lyd - Til dette har jeg to spørgsmål, som jeg håber nogle kyndige MCG`ere kan svare på!

1. Min MC er en Zx6r 636 fra 2002, den sidste zx6r model med karburator - Er det overvejende sandsynligt at den skal stilles igen i karb, hvis jeg forkorter min udstødning med f.eks. 5cm!? Eller er det ikke sandsynligt, at det vil gøre den store forskel!?

2. Når jeg googler videoer af folk der har lavet netop dette nummer, med at forkorte potten, ja så synes jeg at resultatet er lader til at føre til en dybere med brummende lyd(læs:fiskekutter) - Er der nogen der har erfaringer med dette!? Forsøger at opnå det modsatte, mære "sprød"/høj omdrejninger sports bike lyd - Faktisk lidt ala det jeg får hvis jeg bare fjerner potten helt og sætter en shorty pipe på!

Ved godt det er nogle specifikke spørgsmål, som kræver erfaring med netop det spurgte, men da jeg jo langt fra er den første som overvejer at gøre dette, så må der sidde nogen, som har noget erfaring og viden smiley

På forhånd tak!

Mvh. Mikkel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkorte Udstødn./indstille karb!?
Kommentér på:
Forkorte Udstødn./indstille karb!?

Annonce