{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Omdysning ved skift til uorginale potter ? {{forumTopicSubject}}

Hej , kan godt tænke mig at vide hvad jeres erfaringer når i smider "larme potter " på smiley
Har lige her i aften monteret 2 stk Dominator potter på min Yamaha 600 Diversion , så jeg tænker måske dysningen skal ændres.
Gerne lidt info om den skal op eller ned i størrelse, ved feks. sløv gas respons o.s.v
Vi har også en Suki 600 gsx f som jeg smed en Devil potte på for et par år siden og der var ingen forskel kontra orginal potten.
Meeen...nu er det jo to potter det drejer sig denne gang og tænker her at modstanden er væsentlig ændret , navnlig når Db killeren faldt ud smiley .
Lige billede af de nye potter :


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omdysning ved skift til uorginale potter ?
  • #1   7. apr 2016 Jamen du skal have større dyser i, hvis ikke du vil have den professionelt kørt ind, kan du gradvist holde øje med tændrørenes farve for hver korte tur du har kørt...

    Det bedste ville være at få den kørt ind.


  • #2   8. apr 2016 Hmm.. som jeg nævnte, var der ikke forskel på Sukien med Devil potten på, så mener du at det er nødvendig fordi der er to potter nu eller ?
    Farven på tændrørene har jeg da altid chekket efter længere ture, fordi kortere ture har du jo bla. choker kørsel på, indtil motoren er "drift varm ", så den fatter jeg ikke lige helt smiley Men det er måske fordi jeg er "gammel" smiley


  • #3   8. apr 2016 Hvis du underdøger hva dyser den køre med nu og så smider den på rullefelt med afr måler på, så ka rulleren fortælle dig ca hvor meget op du skal i dyser..

    Dette er noget du kan gøre smiley hvis den ikke ændre sig mht kørsel er det ikk noget du ska tænke så meget over..


  • #5   9. apr 2016 Så er der "testkørt" smiley og umiddelbart trækker den fra land som den plejer og hverken skyder eller "prutter" når rullen slippes, så det bliver nok til en gang check og rengøring af tændrør, når jeg har fået ca. 200 km på tælleren med dem, for derefter at smide "Carbtune,n" på den.

    Tak for jeres input / svar og forsat god sommer smiley


  • #6   9. apr 2016 I skal da heller ikke snydes for det færdige projekt smiley
    Lyden skal nok nydes med høretelefoner eller i højttaler , da telefon højttaler er som regel noget skod og giver forkert billede af lyd smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=UlZP8R2Uo2Q


Kommentér på:
Omdysning ved skift til uorginale potter ?

Annonce