1.044 visninger
|
Oprettet:
Omdysning ved skift til uorginale potter ? {{forumTopicSubject}}
Hej , kan godt tænke mig at vide hvad jeres erfaringer når i smider "larme potter " på
Har lige her i aften monteret 2 stk Dominator potter på min Yamaha 600 Diversion , så jeg tænker måske dysningen skal ændres.
Gerne lidt info om den skal op eller ned i størrelse, ved feks. sløv gas respons o.s.v
Vi har også en Suki 600 gsx f som jeg smed en Devil potte på for et par år siden og der var ingen forskel kontra orginal potten.
Meeen...nu er det jo to potter det drejer sig denne gang og tænker her at modstanden er væsentlig ændret , navnlig når Db killeren faldt ud .
Lige billede af de nye potter :
maj 2013
Følger: 1 Følgere: 39 Emner: 2 Svar: 715
Det bedste ville være at få den kørt ind.
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 778
Farven på tændrørene har jeg da altid chekket efter længere ture, fordi kortere ture har du jo bla. choker kørsel på, indtil motoren er "drift varm ", så den fatter jeg ikke lige helt Men det er måske fordi jeg er "gammel"
nov 2012
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 813
Dette er noget du kan gøre hvis den ikke ændre sig mht kørsel er det ikk noget du ska tænke så meget over..
jan 2008
Tak for jeres input / svar og forsat god sommer
jan 2008
Lyden skal nok nydes med høretelefoner eller i højttaler , da telefon højttaler er som regel noget skod og giver forkert billede af lyd
https://www.youtube.com/watch?v=UlZP8R2Uo2Q
Omdysning ved skift til uorginale potter ?