{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omdysning ved udstødning skift ?
  • #3   9. jul 2011 Hvem siger det er hans egen? Forummet er til for at få svar og stille spørgsmål. så is på politimand

  • #4   9. jul 2011 Jeg vil også anbefale dig at sætte en power comander eller lignende på. Jeg ved ikke hvor magert din yamaha kører fra fabrikken, og om indsprøjtningen muligvis kan korigere lidt for at du for bedre gennemgang i din udstødning.
    Jeg brændte mine udstødningsventiler af på en SV650 jeg havde en gang, da jeg monterede BMC luftfilter, og sportsudstødning, og mente at jeg da godt lige kunne vente en uges tid med at omdysse den. Men det var selvfølgelig på en karburator model. Din er muligvis ikke så følsom.


  • #5   9. jul 2011 Nej det er ikke nødvendigt så længe du kun skifter potten. Men laver du andre ændringer end det skal der en powercommander til.

  • #6   9. jul 2011 Hvis kun det er potten og ikke filtre osv. osv. er det sikkert ikke nødvendigt at gøre en skid. De fleste sætter jo en potte på for lyden eller udseende's skyld.

    Du kan altid lige få det tjekket på en rulle. Det er jo en større udskrivning at købe power commander osv. osv... Så er det bare lyd osv. du går efter så spar pengene.


  • #7   9. jul 2011 Det er en meget god ide med f.eks en PC og især på en FZ6 da den kan rettes meget til i motorgangen så den bliver meget mere behagelig at kører på og overi det kommer den til at gå en del længere på literen. Min egen kæreste har en der har fået turen

  • #8   9. jul 2011 Tak for alle de svar ! Og ja ved godt jeg skal have oprettet min mc
    Men den står i en låst garage indtil i næste uge smiley


Kommentér på:
Omdysning ved udstødning skift ?

Annonce