696 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Varmeskjold inde i udstødningen - knækket Varmeskjold inde i udstødningen - knækket
Hej alle
Jeg har en gammel honda cbr 400 rr med et Nassert r udstødning monteret på. lagde mærke til idag at der sad noget løst inde i udstødningen - så afmonterede det og fandt ud af at det lange rør inde i udstødningen der går ud til den anden ende er et slags varmerør ( et langt rør med huller i der går til den anden ende af udstødningen ) var knækket og sad løst
Jeg hører dog ingen mislyde når jeg starter cyklen eller kører.
Men kan dette være et negativt problem eller gør det ikke spor?
Ser ud til at jeg heller ikke kan få det ud af udstødningen.
Mvh Daniel
0 synes godt om
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
feb 2016
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 19
Det kræver at man skiller den ad og ser hvordan det skal sidde - evt skal der svejses lidt eller lignende. Jeg har jo ikke set den, så det er svært at svare præcist på hvad der er galt.
feb 2016
Har dog ikke oplevet noget negativt ved det so far - der er stadig helt tydeligt hul igennem den er bare knækket lige i starten af udstødningen - men det er vel ret vigtigt at den sidder i kan jeg gætte mig frem til?
feb 2016
feb 2016
feb 2016
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
Har prøvet på den gamle VX'er på vej op gennem Tyskland, indmaden pludselig klapper sammen i den ene potte og net røret sætter sig på tværs i udgangshullet
Det eneste der skete var bare at den max gik 90 lige meget hvormeget gas den fik og lød som et damplokomotiv..
Et hurtigt stop og fik trukket så meget som muligt ud med en fladtang mens den stod i tomgang,- fiksede det
Kunne buldre hjem uden yderligere problemer..
Varmeskjold inde i udstødningen - knækket