{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

El problem vn 800 hjælp! {{forumTopicSubject}}

Er ved at total renovere min Kawasaki vn 800
Den har været adskildt fuldstændig og idag skulle jeg lave nyt speedometer og sætter batteriet på og bemærker jeg ikke får lys i lygten

Alt el virker udover elstart og forlygte (kort og lang lys) positionslys er det strøm til

Har tjekket stik og ledninger

Kan bare ikke lige se sammenhængen i elstart oh forlygte

Håber nogen kab hjælpe inden jeg river håret af mig selv smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El problem vn 800 hjælp!
  • #1   11. nov 2015 du skal vrikke din nøgle frem og tilbage et par gange, og sætte din knap på on på styret, så køre den.

mvh

• #2   11. nov 2015 Har prøvet at vrikke med nøglen har også haft adskildt tændningslåsen ingen ændring smiley hvis det var låsen ville det jo heller ikke være strøm på det meste af cyklen

• Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 41
    #3   11. nov 2015 De to fejl behøver jo ikke at hænge sammen, når nu alt var skilt ad. Et eller andet sted går strømmen tabt, det sted må du finde (håber du kan bruge multimeteret). Hvis du fik dit stel lakket, så tjek lige stelforbindelserne...

• #4   11. nov 2015 Stel går på motoren og der er renset godt af inden montering

• Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 41
    #5   12. nov 2015 Så kan det stadig være et kabelbrud eller en dårlig forbindelse. Har du målt på elnettet hvor strømmen går tabt?

Kommentér på:
El problem vn 800 hjælp!

Annonce