Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki gsx-f erfering og holdning
  • #1   2. nov 2006 Hvad årgang snakker vi

• #2   2. nov 2006 ville helst finde noget til omkring 60,000 kr
    har kigget lidt på en 94er. og en 97er.

• #3   2. nov 2006 Hej

Jeg kender ikke til de ældre modeller; men hvis du smider 10K oveni de 60K du nævner, kan du købe min GSX750F fra ´98 for 70.000, nysynet, serviceret og med nye dele for omkring 5000,-.

Hvis du er interesseret tjeck evt.
    http://motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=9521

Ellers held og lykke med købet.

• #4   2. nov 2006 Overfladen på knasterne er ret dørlig og kan medføre pitting, altså at det falder af i små flager. Sker det, ødelægger knasterne også vippetøjet, og så er det byt til nyt. En ret dyr affære, så hvis du har mulighed for det, så spørg sælger om du kan komme til at få øverste dæksel af motoren og se efter.
    Det er ret tilfældigt hvilke af dem der får det og hvilke der ikke gør. Modellen med den smeltet kåbe skulle være mere sikker.
    Stellet er det samme siden slutningen af 80'erne, og dermed også køreegenskaberne.
    Til samme pris kan du også finde en VFR750, Det betyder godt nok du får en ældre maskine, end ved GSX-F, men der er en grund til den ene holder prisen så godt.

/
    Jesper

• #5   2. nov 2006 marc, hvorfor vil du entlig sælge?

jesper, syntes kun jeg kan finde en hinda vrf til salg.

• #6   2. nov 2006 Jeg vil flytte til Flensborg, så der får jeg brug for en bil så jeg kan køre på arbejde her i åbenrå hver dag... desuden kan jeg jo så til næste sæson få en fin motorcykel til tysk pris... nice smiley

• #7   2. nov 2006 Hvad jeg har hørt, så er F-modellerne ikke nær så holdbare i motoren som fx R-modellerne (Suzuki).. Det har jeg fået at vide af flere aut. suki forhandlere!

Så enten ville jeg gøre som Jesper foreslår - en VRF, eller også tage et kig på en R-model. Generelt er Hondas racere ret stærke i motoren!!

• jimmi n
    jimmi n Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Svar: 1
    #8   2. nov 2006 Hej

Jeg har også en 750Fér til salg, årg 94.
    Kan se at du kommer fra midtjylland som mig, så det er vel begrænset hvor langt man skal køre....
    Og skulle det ik have interesse vil jeg gerne hjælpe dig med evt. spørgsmål
    Har du et nummer man kan fange dig på?, ellers kan jeg fanges på 23 20 26 66 (er ik så tit på nettet).

Hilsen Jimmi

• #9   2. nov 2006 jimmi har lige skrevt dit nummer op, er fra vejle af..

anders, det er entlig mest forsikring, skal gi 6800 for en f og 12,000 for en R og har bare altid godt kunnet li suzuki, men er lige gåeti gang med at kigge på honda, syntes bare de er lidt dyre..

• #10   2. nov 2006 hvad er forskellern på en GSX-R og en GSX-W

• #11   2. nov 2006 okay..

• #12   2. nov 2006 hvis jeg så skal ha en zuki, hvilken model ville du så foreslå.årg. og det..

• #13   2. nov 2006 den første har gået 77000 det skræmmer mig måske lidt, men det er måske ikke noget problem?

• #14   2. nov 2006 ja kender min vej omkring en motor, kender bare mest dem der sidder i en bil, er snart udlært auto-mekaniker

• #15   2. nov 2006 til feb.. JUBII..

• #16   2. nov 2006 ja det er jo rigtig. jeg burde kunne skifte sådan en, ellers står det vist skidt til.. tak for hjælpen..

• #18   2. nov 2006 VFR findes der mange af
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=46851787
    Ikke VRF som du skrev

Du kan godt finde en RC36-1 fra 1990-1991. Det er den første udgave med monosvingarm.

/
    Jesper

• #19   2. nov 2006 Fruens gsx750f fra 98 har nu rundet 78000km uden problemer overhovedet. Har fra 0 km på tælleren kun fået lavet de service der skal til og intet andet. Kvaliteten i taler vel sit eget sprog.Har man mod på at skrue lidt selv er det en skidenem cykel at arbejde med... så den kan kun anbefales..

/Thomas

• #20   3. nov 2006 Jeg kan kun sige at jeg er meget tilfreds med min F´er... Hvor meget Honda får man lige for 60 kilo, med de "guldcykler" som folk tror de har og tror de kan få en milliard million for???

• #21   3. nov 2006 Men folk skal jo også lige tænke på at vi snart skriver 2007... Så er en 93´er altså 14 år gammel og så til 70000..

• #22   3. nov 2006 Thomas: En velholdt VFR750 RC36 kan sagtens holde flere 100.000km. Rekorden jeg har hørt/læst om, er 600.000km ved alm service. Det gør et en VFR750 fra 1990/1993 der har kørt 80-100.000km stadig er et godt køb, da den kun har haft halvdelen af sit liv. Derfor er prisen stadig i vejret for den model, sammenlignet med den allerede forældet GSX-F model.

Kommentér på:
Suzuki gsx-f erfering og holdning

Annonce