917 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Opladning af mobil via MC batteri Opladning af mobil via MC batteri

Go aften,

Jeg har monteret en cigarettænder på mit MC batteri, så jeg bl.a. kan oplade min mobil.

Er der nogen som har forstand på hvor meget power sådan en mobil opladning suger ud af batteriet - kan den i princippet suge batteriet tør, hvis man ikke køre?

Det er sådan en fætter her jeg har monteret:
https://www.louis.de/en/artikel/vehicle-euro-socket-with-hinged-cover-130-cm/10032979?showDesktop&_ga=1.116179782.1764378570.1437411448

Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opladning af mobil via MC batteri
  • #1   8. aug 2015 det kommer jo an på hvor meget din telefon skal have af amp.

men fordi du lader din aml mobil telefon fra flad til 100% det malker du ikke dit batteri på din mc af .
    men hvis din mobil sider fast på din mc, uden du starter op , så bliver dit mc batteri flat på et tidspunkt

mvh

• #2   8. aug 2015 Fx en iPhone 5's batteri er på 3,8 volt og små 1500 mAh...

Så en fuld opladning af en telefon vil tage ca 0,5 Ah af dit batteri...

Bare sådan i rå tal..

• #3   9. aug 2015 #2
    Det var lige præcis den info jeg stod og manglede - tak for det.

• #4   9. aug 2015 men i virkeligheden er det så kun dig selv der kan svare på dit spørgsmål.

da du er den eneste der ved hvor meget power din telefon suger, og hvor længe du skal have den sat til,uden at starte din mc, samt hvor stort dit mc batteri er .

men godt du fik dit svar.

smiley :)

mvh

Kommentér på:
Opladning af mobil via MC batteri

Annonce