1.488 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Thor Boje O
Thor Boje O
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20

Blød kobling + løs koblings stang Blød kobling + løs koblings stang

Så en masse lort er sket idag, min motorcykel har opført sig lidt underligt på det sidste det gammel yamaha xs 400 fra 1984. så tænkte det bare lidt alderdom og den skal bare bruge noget olie. men her idag så pludseligt ud af det på smadre min gearboks semi sig selv og skal skiftes. well jeg har en ekstra motor liggende fra en tidligere motorcykel af samme type som jeg skiftede rundt på og det blev samlet og tingene passer... undtagen at nu er koblingen blød, og koblings stangen sidder løst og kan tages ud og er til ingen verdens nytte. jeg har et par billeder af den men det er sparsomt med viden til hvad der kan have gjort det da motoren fungere fint og alting men ja... koblingskabel og stang virker ikke.... lægger flere billeder i kommentarer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blød kobling + løs koblings stang
  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

#1   26. jul 2015

profilbillede
  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

#2   26. jul 2015

profilbillede
  • #3   26. jul 2015 Stangen har ikke noget med hvor blød koblingen er, den overfører jo bare sneglens bevægelse, træk-slip.

• Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

#4   26. jul 2015 når jaja men jeg kan tage stangen ud, det kan jeg ik på den anden motor, den reagere slet ikke med andet i motoren den kører bare rundt, og blød kobling det er mere kablet og sådan jeg nok skal have skiftet det er hovedsageligt stangen som er problemet

• Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

#5   26. jul 2015 Beklager jeg er virkelig ik særlig god med teknik og sådan når det gælder mc endnu

• #6   26. jul 2015 Stangen har intet med funktionen at gøre, den overfører bare bevægelsen og kun hvis den er knækket kan den indvirke på funktionen.

• Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

#7   26. jul 2015 den virker dog ikke knækket, men den opfører sig ik på samme måde som stangen gør på den anden motor (og de er ens samme modeltype og år) virker som om der er en kant jeg rammer inde i motoren det kan ik være det?. men hvis ikke må jeg bare prøve igen imorgen og lege lidt med den

• #9   27. jul 2015 Kuglen mangler som nævnt.. Eller skruen i sneglen ska justeres

Den arm som dit koblingskabel har fat i, i motoren sidder der en møtrik og en bolt med flad kærv den ska justeres så den kun lige akkurat IKKE røre pinden som går ind igennem motoren.

Kommentér på:
Blød kobling + løs koblings stang

Annonce