Suzuki Intruder

Suzuki Intruder

Medlemmer: 290
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kobling
  • #1   27. apr 2014 Pump frisk væske gennem den, til der ikke kommer flere bobler ud og væskenn har de nye kulør. Dernæst - har du meget tyk olie i den??? det lyder lidt i den retning, skift evt til en tyndere, men hold for guds skyld nallerne fra longlife letløbsolier!!!!!

Brug noget standard 10-40 olien uden longlife eller friktionsnedsættere!!!!

• #2   27. apr 2014 jeg ville da fortrække bremsevæske knud og ikke olie smiley det kan være et helvede og få det i gennem men bare bliv ved lige pludselig kommer det brug evt en bremse udlufter hvis du har så går det hurtigere

• #3   27. apr 2014 Pas på - frisk bremse-koblingsvæske til kobling, men den manglende udkobling kan fortsætte og det kan meget vel skyldes for tyk motorolie:-) beklager hvis jeg har udtrykt mig uklart smiley

• #4   27. apr 2014 Og så forresten - hvis skift af koblingevæske løser problemer, så stop her:

If it ain't broken don't fix it!!!!!

• #5   27. apr 2014 En fyr i canada har et par løsninger

http://www.intruderalert.ca/clutch.htm

• #6   27. apr 2014 takker prøver igen syns bar ikke den vil danne tryk på den

• #7   27. apr 2014 Pas på den hjemmeside. Forfatteren er Ikke klar over at der er forskel på bremsevæsker - der finde glycol baserede, og der findes silicone baserede. Disse må ikke blandes!!!!!! Brug DOT 4.1 over hele linien til den der!

Du skal ikke være bange for at få bremsevæske på lakken, bare vask den af med vand!!!!! Med det samme!!!!

• #8   27. apr 2014 Pump bremse væske i nedefra i stedet. Altså du pumper bremsevæske ind nede fra udluftningsskruen. Så får du alt luft ud af systemet.

• #9   27. apr 2014 Milling:

Det er en god ide, hvis ikke det andet duer. Jeg har nu ikke dårlige erfaringer med at pumpe beholderen på styret halvt tom og fylde frisk i, inden der suges luft i systemet. Selvfølgelig bruger man lidt mere på denne måde, men..... man er behageligt fri for at skulle passe slanger og diverse sprøjter til.

• #10   28. apr 2014 Knud mener du ikke Dot. 4.0 sådan som jeg husker det, så er Dot. 4.1 silikonebaseret, og faktisk ville jeg nok anbefalde Dot. 4.0 eller måske nok nærmere Dot. 5.1 som jo er en forbedret udgave af 4.0, Dot. 5.1 kan bla. Tåle højer varmegrader smiley
    OBS Dot. 4.1 er absolut ikke blandbar med noget!!

• #11   28. apr 2014 Kim:

Det er meget muligt, at du har ret. Standard bremsevæske er baseret på glycol og suger vand, er forresten blandbart med alt på nær silicone. Den siliconebaserede væske har vist betegnelsen DOT 4.0 og den skal man gå i en stor bue uden om. Det står forresten i beholderens låg på MC-en, hvad der skal hældes på standard - jeg MENER det er 4.1

• #12   28. apr 2014 Hej jeg fant denne PDF på nettet vedr. Bremsevæsker DOT. DOT. DOT.:-)

http://repvideo.lars-mc.dk/tekniskdata/pdf-docs/1191944431.pdf

Vi har valgt at koncentrere os om DOT klassifikationsnormen. DOT er en forkortelse af: Department Of Transportation. Af andre klassifikationsnormer kan nævnes: ISO 4925 og SAE J1703. Dog bliver der i de fleste tilfælde henvist til DOT klassificeringen.
    Der findes generelt 4 typer bremsevæske til motorcykler, som er glycerol baseret DOT 3, DOT 4, DOT 5.1 og silikone baseret DOT 5.
    Man kan roligt blande DOT3, DOT4 og DOT5.1, da de er alle glycerol baserede og fuldt blandbare. Dog må man ikke
    blande glycerol baserede bremsevæsker med den silikone baserede DOT 5.
    Kogepunktet stiger med nummeret, det samme gør udskiftningsintervallet og kvaliteten som lakfjerner.

Kommentér på:
kobling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce