Mister tænding Mister tænding
Hej
Jeg står med et træls problem på min Suzuki GSX550... Jeg var for et par uger siden færdig med, at servicere min cykel, og det skulle da nydes med en tur i den dejlige sol, da jeg så kom 8-10 km væk fra garagen lyder der et "klonk", og hun mister tændingen fuldstændig... Prøvede at løbe den igang, men der skete intet (starter virkede stadig)... Jeg fik hende så hentet og kørt hjem. Dagen efter fløj hun bare igang som om intet var sket, men valgte lige at gå stikkene mellem batteriet og tændrørende igennem, og få dem renset, også fik den et nyt batteri. Den startede igen med det samme, så det skulle lige testkøres tæt ved boligen, og efter 10 min kørsel mister den igen tænding og omdrejningstælleren rammer 0 med det samme, og kan igen ikke løbes igang eller startes på anden vis...
Nogen der ved hvad problemet kan være?
På forhånd tak
Morten
sep 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Emner: 4 Svar: 532
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 4
jun 2014
Følger: 1 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 296
dec 2012
jun 2014
dec 2012
jun 2014
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.476
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Svar: 16
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 160 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.670
dec 2012
Tror ikke det er statoren, for så burde den være helt fald ind til, den er får ladet batteriet, men tjekker det lige ved lejligheden, når alligevel har åben for hende.
Karsten ;
Hjørring;
Tror nu man skal være en mindre idiot, hvis man kan få den til at få motorproblemer ved at skifte bremsevæske på den, men ved ikke hvordan dine hænder er skruet på...
Dennis T
De tændrør, som sidder på nu, er blevet skiftet inden for de sidste 2000 km, så det lyder også usandsynligt, men igen de skal da tjekkes ved lejligheden.
Gert P
Altså den tanke har også faldet mig ind, men da jeg ikke er stærk i elnettet på en motorcykel, så ved jeg ikke hvilke komponenter, der kan være fejl ved i sådan en situation, også derfor jeg prøver at blive rådført af nogle skarpe hoveder inden, jeg skrifter hele lortet.
Mister tænding