690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjemmelavet udstødning? Hjemmelavet udstødning?

Halløjsa

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med at lave udstødningssæt selv?
Til min mc kan man kun få 2 slags potter(Laser og en mere jeg ikke kan huske pt.), men de koster det hvide ud af øjnene, så jeg tænkte på om der er nogen herinde der har en god idé til hvordan man kan få lavet noget andet gejl. Jeg gider ikke bore huller i potterne, da den jo helst skal gå igennem syn engang.
Jeg er åben for lidt af hvert, tak for hjælpen på forhånd.
Mvh
Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet udstødning?
  • #1   13. jan 2005 Måske skal jeg lige tilføje, at det er lidt mere lyd i potterne jeg er intersseret i ;o)

• #2   13. jan 2005 Hej min gaml ven, hvis du kan finde en som kan lave noget i rustfri så skulle du gøre det, og med dem du kender her inde må der da være nogen som kan hjælpe, ellers sæt Harley potter på så der kan komme lidt larm i gaden, hvordan går det med det går og roder med????, kommer du til Bakke åbning. mvh Jan k

• #3   13. jan 2005 Hej Jan
    Jeg kan ikke sætte harleypotter på, desværre, det ku ellers være fedt. Men de skal specialfremstilles, det er en lidt anderledes maskine.
    Jeg regner ikke med at komme til bakkeåbning. Det er lidt for tidligt/koldt, jeg bor jo på fastlandet, desuden regner jeg med jeg skal have min cykel til mekaniker i starten af marts, og jeg ved ikke hvor lang tid det tager at ordne det.
    Mvh
    Martin

• #4   13. jan 2005 Hej Kim.
    Jeg mødte faktisk én til skagen-træf som havde gjort det, altså pillet indmaden ud, men jeg må indrømme at jeg efterhånden har droppet at gøre det. Jeg vil helst ikke pille ved de originale potter alt for meget, da jeg tror de er ret dyre at få fingre i.
    - Ellers en fed hjemmeside!

Mvh
    Martin

• #5   13. jan 2005 Jeg har en Kammerat der er smed, han laver udstødninger i Rustfri, han er rigtig dygtig! - hvis du er interresseret kan du få hans nummer? Jonas

• #6   13. jan 2005 Han laver også i Alu. forresten!

• #7   14. jan 2005 Jonas, har skrevet til dig

Kommentér på:
Hjemmelavet udstødning?

Annonce