Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bøde ved "stor mc" ?
  • #1   26. sep 2006 prøv evt at søge i forummet. Det har vist været oppe en del gange.

Problemet er at du riskerer at din forsikring ikek dækker. Eller dvs det gær den, men de opkræver efterfølgende penge ved dig hvis der sker noget hvor forsikring skal i brug. Det er dyrt at lave buler i andres ting osv smiley

• #2   26. sep 2006 jeg tror ikke der kommer klip, bare bøde, det er vel ligesom at køre uden kørekort? Eller måske halverer de bøden fordi du har lille kort. Ved det ikke, men er ret sikker på du ikke får klip.

• #3   26. sep 2006 Prøv at søge i forum
    Det har været her før.

MEN - du ville i så fald køre rundt på et køretøj du ikke har førerbevis til.
    Det er ikke acceptabelt.. OG du ender med kæmpe ballade hvis det går galt og du kører een ned, ihjel, i stykker osv.
    Tænk lidt på det.

• #4   26. sep 2006 5000 i bøde og måske klip i kortet.

• #5   26. sep 2006 mange tak for de hurtige svar

• #7   26. sep 2006 Så skal du vel anmelde ham for tyveri = dårlig makker smiley

Nej, såvidt jeg ved hænger DU på det hele hvis du låner din MC / Bil ud til een uden førebevis... det er DIN pligt at tjekke det inden du låner den ud.
    Desuden kan din forsikring have nogle betingelser for den slags udlån du måske også lige skal tjekke først.

Personligt har jeg det sådan at kvinder og motorcykler er noget man IKKE låner ud smiley

• #8   26. sep 2006 Har lige haft en makker der kørte galt på hans suzuki til 80.000, og totalt skadet den. Med lille kørekort. Så det var li 80.000 ud i toiletet,

• #10   26. sep 2006 Der står i min forsikringspolice at den ikke dækker hvis jeg låner den ud, motorcyklen altså.

• #11   26. sep 2006 ingen klip!
    5000 som udagnspunkt da det er samme takst som hvis du kører uden kort, men... =

==> har du til lille MC er bøden 2500, og er du på SU og tjener mindre end et eller andet specifikt beløb burde det faktisk være muligt at halvere bøden igen..

• #12   26. sep 2006 hvad er chancerne for at politiet tager ens cykel ind til syn hvis man bliver stoppet / kører galt, har hørt at det er 1:100 men er der nogle der har erfaring med det.??

• #13   27. sep 2006 hovedsagen jo i dette lidt lyssky emne at forsikringen ikke dækker... så bare glem tankerne om det... Kør på lille cykel og saml den nødvendige erfaring her... jeg startede selv på en 15 hk scooter de første 2 år... nok mest pga. økonomien, men har ikke fortrudt det, for fik lært meget. selvom den kun kørte godt de 110...

bare lidt fornuft fra morgenstunden...

Offslow

• #14   27. sep 2006 så få dog cyklen droslet på papiret så kan de ikke gøre så meget hvis de stopper dig.... de kan jo ikke se på cyklen om den er droslet eller ej..... kun hvis de kalder den til syn.... og hvornår gør de lige det.... men der kan så være et forsikrings svigt i sidste ende hvis uheldet er ude... men kender en der var med i et uheld uden drosling og forsikringen tjekkede det ikke... så tør man.. eller tør man ikke.... måske ikke det smarteste... men der er jo så meget man ikke må....

• #15   27. sep 2006 Bøden er 3000 kr. idet du har kørekort, men bare til den forkerte kategori.

Kommentér på:
bøde ved "stor mc" ?

Annonce