1.380 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Jesper J
Jesper J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

LED blinklys :( :( :( LED blinklys :( :( :(

Jeg har problemer med at få led-blinklys til at virke, på min Kawasaki GPZ600R.

Jeg har købt et belastnings-uafhængigt blinkrelæ fra Biltema, som passer lige over på, men de blinker stadig for hurtigt.

Hvad gør jeg galt?

Det originale relæs stikben, har samme bogstaver som det nye fra Biltema.

E = stel
B = plus fra batteri
L = belastning (blinklys)

Hvordan skal det her relæ tilsluttes, således at det er uafhængig af belastningen fra blinklysene???

Synes jeg har prøvet alt, og jeg er løbet tør for ideer, men virke det skal det sgu'!

Jeg vil ikke montere modstande, som jeg godt ved at der er mange der bruger. Hellere et relæ.

Der må være nogle el-folk derude som kan svare på dette smiley

Kan det have noget at gøre med blinkkontakten? Der er en blinkindikator-lampe til hver side, på min MC.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LED blinklys :( :( :(
  • #1   22. maj 2015 Der mangler en modstand da led bruger mindre strøm ind de originale smiley

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   22. maj 2015 Det skulle være ligegyldigt med modstand, eftersom det ne relæ jeg har købt er designet ti at fungere uden belastning. Altså skal det blinke med normal frekvens, endda også selvom man afmonterer alle 4 blinklys..

Derfor forstår jeg kke at den fortsat blinker for hurtigt, når jeg monterer det relæ smiley

• #3   22. maj 2015 Måske relæet bare er lort?? Køb rizomas

• #4   22. maj 2015 Send lige et link til relæet her smiley du kan finde alle biltemas produkter på deres hjemmeside biltema.dk

• Claus M
    Claus M Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 2
    #5   8. aug 2015 Hej har du fundet du af nået med dit blinklys... jeg har samme problem

Kommentér på:
LED blinklys :( :( :(

Annonce