588 visninger
|
Oprettet:
Abs Føler {{forumTopicSubject}}
Hej efter jeg i efteråret inden jeg satte mc ind skiftet jeg bremse væske havde store problemer med at få luftet ud på forhjulet men det lykkes til sidst måtte tømme beholderen for at starte forfra, nu er problemet da jeg satte strøm på og ville slå den igen lyste min lampe for abs har kigget stikken efter og kunde ikke finde nogle fejl, kan det problem med udluftning og tom bremsecaliber havde noget indflydelse på at føleren og lampen vil lyse ? måske der er noget der skal 0 stilles,
Nogle der måske har et svar på problemet.
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 421
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
Der ryger ikke en føler fordi du har problemer med at lufte ud - så prøv at rulle en lille tur på den og se om dem bremser ordentligt. Gør den ikke det, så skal der bare luftes mere ud.
Næste gang du skal lave sådan noget, så lad være med at tømme andet end væskebeholderen. Den fylder du så op med ny bremsevæske, hvorefter du begynder at skylle det igennem. Du åbner luftskruen og pumper til beholderen er næsten tom, fylder den op og pumper den næsten tom igen, og lukker luftskruen. Så efterfylder du en gang til - og så er den ged barberet.
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.813
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 72
Abs Føler