{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Abs Føler {{forumTopicSubject}}

Hej efter jeg i efteråret inden jeg satte mc ind skiftet jeg bremse væske havde store problemer med at få luftet ud på forhjulet men det lykkes til sidst måtte tømme beholderen for at starte forfra, nu er problemet da jeg satte strøm på og ville slå den igen lyste min lampe for abs har kigget stikken efter og kunde ikke finde nogle fejl, kan det problem med udluftning og tom bremsecaliber havde noget indflydelse på at føleren og lampen vil lyse ? måske der er noget der skal 0 stilles,
Nogle der måske har et svar på problemet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abs Føler
  • #1   11. feb 2015 Har du prøvet at køre 10 meter for om lampen slukker så?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
    #2   11. feb 2015 Så vidt jeg ved, lyser ABS lampen indtil cyklen har kørt 20-30 meter.

Der ryger ikke en føler fordi du har problemer med at lufte ud - så prøv at rulle en lille tur på den og se om dem bremser ordentligt. Gør den ikke det, så skal der bare luftes mere ud.
    Næste gang du skal lave sådan noget, så lad være med at tømme andet end væskebeholderen. Den fylder du så op med ny bremsevæske, hvorefter du begynder at skylle det igennem. Du åbner luftskruen og pumper til beholderen er næsten tom, fylder den op og pumper den næsten tom igen, og lukker luftskruen. Så efterfylder du en gang til - og så er den ged barberet. smiley

• #3   11. feb 2015 Min kan også komme i tanke om det, tror bestemt også det går over nåd den triller, Ta du bare en kop kaffe og slap af

• #4   11. feb 2015 Hej tak for hurtig svar, og ganske rigtig efter 5 meter i indkørelsen gik lampen ud,

Kommentér på:
Abs Føler

Annonce