{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  abs føler stik toyota picnic
  • #1   8. jan 2012 for eller bag?

• #2   8. jan 2012 Huh? Kan sådan en Sportsvan(d) overhovedet gå i stykker?
    Der er noget der lugter uldent her! (Kører selv Picnic/sportsvand smiley

Spøg til side: Du kunne jo også prøve at spørge inde på www.toyotaklub.dk eller www.toyotaextreme.dk Der burde være nogle som kan hjælpe dig smiley

• #3   8. jan 2012 ja - det lyder da underligt. Havde min sportsvan fra '98 i 7 år. Og det eneste der blev gjort..var at lave alm olieskift og udsk af bremser i for.

Ellers fejlede den aldrig noget som helst. - og det er vel og mærke fra de ca. 350.000km og efterfølgende at jeg havde bilen.

• #4   8. jan 2012 jamen det er ikke så svært bag på sidder stikken direkte på føleren og foran sidder det oppe bag plastinderskærmet og hvis det er for at måle dem ud kan du måle ohm og modstanden vil vel ligge på 1kohm til 1,5kohm men du kan også måle veksel strøm i dem samtidig med du drejer hjulet rundt god arbejdslyst

• #5   8. jan 2012 hvor er det fedt at man får så god en hjælp her ! tak til alle smiley
    Simon det er lige det jeg skal , jeg har en ohm måler , er det ikke nemmest ? og hvis føleren ikke virker , vil den så stå på 0 ?og der skal hjulet ikke drejes vel ?

• #6   8. jan 2012 Christian : nej lyder underligt ikke smiley har været inde både der og på BG ,men ingen steder får man så hurtigt og rigtigt svar som herpå mcg .

• #7   8. jan 2012 jo så skriver den 0 eller OL og så kan du også målee fra det ene ben og så over på stel og der skal der også helst være o eller OL og når du har fundet den føler den er gal med tar du lige og måler volt veksel og så drejel hjulet så skal der gerne komme udslag smiley

• #8   8. jan 2012 Hvad er dit problem, siden du skal ha´ fat i stikkene ??

• #9   8. jan 2012 007 : abs lampen lyser , og jeg har ingen tester , så mener det er måden at finde den defekte føler på .

• #10   8. jan 2012 har sendt en PM

• Torben M
    Torben M Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Svar: 8
    #11   8. jan 2012 Halløj Michael. Du kan blinke koderne ud ved at tage lusen ud i diagnosestikket og forbinde vf1 og e1 sæt tænding på og abslampen blinker en kode med lange og korte blink.

• #12   9. jan 2012 det lyder spændene smiley kender ikke lige til det , men har en kammerat på sidelinien der er mekaniker, han må vel vide lidt smiley står der vf1 og e1 på stikket ? (bilen er kørt der ud , så kan ikke lige tjekke )
    ved du hvor man kan se facit eller hvad man siger fx 3lange og 4 korte ?

• Torben M
    Torben M Tilmeldt:
    feb 2010

#13   9. jan 2012 Du kan få oplyst koderne ved Toyota værkstederne, mon ikke din mekaniker-kammerat har en livline, ellers skriv dem her på siden så ser jeg om min livline kan hjælpe med koder. Vf1 og e1 står i dækslet til diagnosestkket.

• #14   9. jan 2012 sikkert ikke en der er bedre end min =mcg smiley alletiders jeg prøver tak

• Torben M
    Torben M Tilmeldt:
    feb 2010

#15   24. jan 2012 Ja det er jo så fedt at opdage at man har taget fejl smiley det er stik TC og E1 der skal forbindes !!!! Der sker ikke noget ved at forbinde de andre det er til tjek af lamdasonde på benzin udgaven. Undskyld smiley

• #16   24. jan 2012 Torben : tak for tilbagemeldingen , må indrømme at jeg ikke har fået kigget på det endnu , en skiferie og lidt andet har været i vejen .:)

• #17   25. jan 2012 Hvis der lyser en advarselslampe på en Toyota er det fordi du har fået en af de få med sjæl. Det er meget sjældent, men det sker at en enkelt bil føler skam over at være så perfekt men sjæl-løs, at den bare for at vise lidt personlighed/sjæl vælger at flashe en ABS føler eller lignende. Der er selvfølgelig intet galt i virkeligheden.

Det, eller også så lyver du!
    - alle ved jo at den trods ABS-lampe har kørt perfekt til nu!

smiley

Kommentér på:
abs føler stik toyota picnic

Annonce