{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Jette B
Jette B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Kobling problemer {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg er den heldige ejer af en zzr 1100 men har følgende problem:
Trykket forsvinder næsten på koblinggrebet når jeg skifter til 6. gear ,men kun hvis den får noget at leve af. Kører jeg morfar kørsel forekommer problemet næsten ikke.
Jeg har fået renoveret både masteren og slaven og luftet ud utallige gange ,men lige lidt hjælper det. Er der nogen som har en ide til hvad jeg skal prøve .
På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kobling problemer
  • Jette B
    Jette B Tilmeldt:
    jul 2014

#2   9. aug 2014 Nej koblingen glider ikke,det er kun trykket som forsvinder især i 6. gear,men den kan også godt gøre det i 4. og 5.men så skal også have fuld gas. Det er vildt underligt og de kan heller ikke finde ud af det på værkstedet

• #4   9. aug 2014 Mon ikke det er fordi den glider i koblingen, så trykket forsvinder, og den er nemmere at trykke ind?

Hvis det er afhængig af motoromdrejninger, kan det jo næsten ikke være noget med slave eller master, da det er et lukket system, og så skulle problemet jo være der hele tiden, så håber da ikke det er noget de har brugt alt for meget tid på at gøre?

• Jette B
    Jette B Tilmeldt:
    jul 2014

#5   9. aug 2014 Hvis bare det var koblingen som var slidt,men det er det med sikkerhed ikke da den tager fint fat uden at glide i koblingen.
    Det skal tilføjes at hvis jeg vil undgå problemet kan jeg ligesom pumpe 2-3 gange på grebet inden jeg trykker det helt ind ,så opnår jeg også tryk.

• Jette B
    Jette B Tilmeldt:
    jul 2014

#7   10. aug 2014 Det er lavet ordentligt og den mister ingen væske så det må være tæt nok.

• #8   10. aug 2014 Hvis den mister trykket, og du kan få det tilbage ved at pumpe et par gange, så ville jeg køre tilbage til værkstedet for få dem til at fixe det uden beregning.

Du har et stempel som trykker noget væske gennem en slange og trykker på et andet stempel. Det er et lukket system, så hvis det er lavet ordentligt, kan det ikke ske. Der må være en utæthed, enten i master, slave eller slangen. Har du kigget omkring pakningerne?

• Jette B
    Jette B Tilmeldt:
    jul 2014

#9   10. aug 2014 Der er ingen utætheder det er sikkert for jeg mister ingen væske,men når jeg ikke bare stiller den tilbage på værkstedet er det fordi de heller ikke ved hvad de skal stille op og så er det jo det begynder at blive dyrt hvis de begynder at prøve sig frem. Det har allerede kostet mig 2200 kr. så det ville være fint hvis der var noget jeg selv kunne prøve

• Jette B
    Jette B Tilmeldt:
    jul 2014

#11   10. aug 2014 Ja det virker hver gang

• #12   11. aug 2014 Det kan jo også være en lille utæthed, så den trækker luft ind i istedet.
    Har du fået en ny slange på?

• Jette B
    Jette B Tilmeldt:
    jul 2014

#13   11. aug 2014 Tak for hjælpen og alle svarende

• #14   1. jun 2016 har du fundet fejlen på den ?

• #15   1. jun 2016 Senest online: 14. aug 2014

Tror ikke du skal vente at få svar..

• #16   1. jun 2016 Nej måske ikke, men tror problemer. ligger i trykstang eller trykleje

Kommentér på:
Kobling problemer

Annonce