{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

mekaniker søges {{forumTopicSubject}}

hej folkens, jeg står i nordjylland omkring aalborg og søger en motorcykel mekaniker, som ved hvad han laver, en som gerne vil ligge nogle timer i sin fritid, da jeg er lidt presset med hensyn til tid.

jeg mistænker min cykel for at der er noget EL som ikke er som det skal være, så det skal mekanikeren have styr på .

nogle der kan sådan noget?
eller nogle som kender nogle?

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mekaniker søges
  • #1   21. maj 2014 Mistænker ? Enten er der vel ged i den og ellers skulle det vel bare spille?

• #2   22. maj 2014 Der er ged i den! Men om det er El'et som ikke virker eller om det er mekanisk, det er det jeg ikke ved smiley

Der er ny renoveret karburator på nyt af alt, electrolyse renset osv. Det er vacum karburator, og der er kommet åben luftfiltrr derpå også,

Jeg troede først det var svømmeren der havde sat sig, men nej:(
    Jeg har en gammel karburator jeg har prøvet og sat på, som der ikke er rørt ved, for at se om det skulle være min "nye" karburator det skulle være galt med, den kunne jeg godt starte op og give fuld gas og stå i tomgang med, men den dryppede med benzin, så blev der skiftet pakninger tjekket svømmere osv, men nu kan den kke give gas med den gamle, karburator,

Den tænder, første gAng, med begge karburatorer, men det er som om at den ikke tænder hvergang på front cylinderen AT tændrørene er våde af benzin når jeg tænder 2. Gang.
    Den går ujævnt

Hvis jeg så sætter den rigtige nye carb. På så går den ujævnt og nærmest drukner og vil kun starte den anden gang og ikke starter på begge cylinder

What to dó?

• #3   22. maj 2014 Jeg er ikke mekaniker, men er dine tændkabler iorden, (ingen revner) eller tændspole? ??

• #4   22. maj 2014 Uhhh, aproppos fejl, så skriver du åbent filter og vacum kaburator. Det går aldrig godt... Sad but true.

Held og lykke med fejlfindingen

• #5   22. maj 2014 What to dó ??

Tjooo en del af os ville nok køre på værksted smiley

• #6   22. maj 2014 du sq så klog BRIAN

kan du se overskriften? jeg søger en mekaiker, som kan kigge på den og evt. lave den

• #7   22. maj 2014 Ja vacum karburator er ikke for godt, men det skal kunne lade sig gøre, da det må være en elektronisk del, da karburatoren ikke fejler noget

• #8   22. maj 2014 Der hvor mekanikkerer ( som du søger) befinder sig, hedder værksteder....
    Det behøver man ikke at være ret klog for at vide smiley

• #9   22. maj 2014 Altså sådan som Jeg læser det så virker den fint med den gamle karbu men ikke med den nye? Eller?

• #10   22. maj 2014 Den starter ikke på begge cylindere på den gamle eller den nye smiley
    Så tror det er noget el, hvilket jeg ikke har meget styr på selv

Og derfor søger en mekaniker smiley

• #11   22. maj 2014 Okay.. har desværre et stykke vej til Aalborg ellers kunne jeg da godt ha kigget på det om jeg lige kunne trylle.. smiley

Kommentér på:
mekaniker søges

Annonce