{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.899 visninger | Oprettet:

Karburator problemer gsxr 750 1988 {{forumTopicSubject}}

Hej er løbet ind i problemer med min karburator.jeg har lige skiftet motor der sad en 38mm karburator på. Men kan ikke ha 38 mm siddende. Så har skiftet fra min gamle motor som er 36mm fordi 38 mm er for høje så jeg ikke kan få min tank på, benzinhane støder på toppen af karburator.
Jeg har så sat de gamle på og jeg få kun lige startet den også går den ud.
Det har jo så vist sig det ikke var den gamle motor der var færdig men derimod karburatoren der driller hvad kan problemet være de er lige blevet renset af en prof.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karburator problemer gsxr 750 1988
  • #1   15. maj 2014 Så for helved da!! Og hvem har så rørt ved de kaburator da de blev splidtet af?? Sikker på, at man har sat de store dyser i de 2 kabu der sidder i midten?? Prøvet at starte motor, med tanken "forkert"
    Monteret, men med de 38mm du fik med?


  • #2   15. maj 2014 Du kan måske, flytte indsugnings studserne fra den nye motor, over på den gamle motor.. Så kan du jo montere de 38mm på
    Den gamle motor.. Har du prøvet at lave din egen "benzin tank"?? Altså en cola flaske som benzintank.. Så er du ude over vakum problemer og andet benzin tilførsels problemer..:).. Kaburatore går jo ikke bare i stykker.


  • #3   15. maj 2014 Og husk slangen til vakum, fra en af studserne på motoren. Med mindre, at den ikke er tilstede, så skal du tage en af dem fra de 4 kaburator :).

  • #4   15. maj 2014 Hej du skriver 2 store dyser i midten skal alle 4 ikke være ens.
    Jeg har monteret jetkit helt nyt,kan det være problemet.
    Tænker bare den burde starte op i tomgang,det gør den også i kort øjeblik også dør den.har skruet tændrør ud og de er kul sorte
    Det er som om den drukner tændrør når jeg starter den.


  • #5   15. maj 2014 Jeg har tjekket. Om de 38mm kan sidde på min gamle motor det kan de ikke samme problem med højden på karburator benzinhanen støder på

  • #6   16. maj 2014 Ud med det kit igen.. Dyserne i midten skal være lidt større, da de midterste cylinder, skal have mere køling end de 2 andre.. De jetkit er noget fanden har skabt.. Originale dyser og original luftfilter er dt eneste der dur på de maskiner. Har stadig ikke set din maskine herinde.. Undre mig meget at du ikke kan få noget til at passe.

  • #7   16. maj 2014 hey steffen ja det kan du sku ha ret i,men det undrer sku også mig jeg bikke få lortet til og spille,
    hoved dysserne skulle vel ikke ha betydning for om jeg kan starte motoren.?





  • #8   16. maj 2014 Nej det kan du nok have ret i.. Det burde være tomgangs dyserne der burde holde den igang.. Men når nu den drukner, så er det som om, at de hoveddyser lukker noget benzin alligevel.. Nåle og dyser og hvad der ellers er i sådan en kaburator, skal spille 100%, ellers er det noget lort.. Tror ikke det hjælper meget at købe nye kaburator.. Få hellere styr på de gamle istedet.. Der må da være en over i dit område, det lige kan sætte et syncroniserings ud på den??

  • #9   16. maj 2014 Jeg skiftes til standart nåle dyser Nu kan jeg holde den igang skal lige ha nogle nye spændebånd til indsugnings studser de er færdige
    Tror problemet er løst når de er skiftet


Kommentér på:
Karburator problemer gsxr 750 1988

Annonce