{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

GSX-R 1100 kaburator/dysser {{forumTopicSubject}}

hmm .. nogle ideer .. Har smidt original luftfilterkasse ud, og monteret en anden 4-1´er .. den havde 135´er hoveddysser før .. hvad skal den ha´ .. jeg må ha´´ overset noget .. Det er en 1996, som kun har kørt 27.000km

MEN .. Den gider ikke tage gassen, jeg har prøvet med forskellige større hoveddysser (selv mindre ), og den tager gas op til midten, så hakker og skyder den lidt, og så kommer den .. som om vacuum spjældene er forsinkede eller noget .. nederen !! .. har dysser 100ivs af cykler ind, men det er jo øjnene man bliver blind på først !! smiley .. nogle gode råd !! .. ALT andet virker perfekt !! tændning .. alt .. ingen tvivl om at der er noget Kab-pis .. men !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSX-R 1100 kaburator/dysser
  • #1   19. mar 2014 Min GPZ kan ikke finde ud af det med CV-carbs og åbne filtre..

  • #5   19. mar 2014 søren ... du har fucking ret smiley .. .yes yes ... jeg fixer det .. om 2 timer kører baby smiley

  • #8   19. mar 2014 atterman .. joh ,,, rigtigt ,, jeg prøver det i trin .. 1, løfte nålene, og hvis det ikke giver den hastighed stadig som jeg har brug for, så nå jeg ændre løftet på selve spjældet.. Nåle løsningen, er let at se med det samme, hvis det er, så skal den jo begynde at gå bedre bare ved den mindste hævning af nålen ...

    Jwg gik op til omkring 141 main, og synten faktisk at det så fint ud det hele, men stadig kunne den ikke tage gas .. den skyder/kvæles omkring 65-7000 rpm .. SÅ fik den en micro større slow-jet, det hjalp lidt, men stadig fik jeg det samme skyderi ... når jeg kørte på den, og holdt gassen rolig ved omkring 7000, så efter et par sek, kom den, og så tog fanden ved den, og den blæser let op over 10.000 ... nu har jeg ikke lige testbænk, og man må jo sige at det kræver et roligt sind at køre og fejlfinde på en 1100R cykel, som "pludselig" kommer ved over 7000 rpm .. joh .. 2 gear er man ved at blive hældt af, og 4 går det ALT for stærkt .. ha ha ..så jeg er RIGTIG glad for jeres råd ..


  • #10   19. mar 2014 joh .. jeg har varme måler på den, tror nok også at jeg skal få den under kontrol, nåer ellers jeg får det "bræk" i kurven fjernet ... jeg kan vel også trimme den lidt ind på blandningsskruerne, men jeg var ikke meget for bare at "justere" det hele ud af kontrol, før jeg havde en idé og hvad der startede problemet .. Det tager ik´lang tid at få fnidret alt ting ud af retning, så man SLET ikke kan finde ud af noget, hvis ikke man ved hvor problemet starter ... jeg går ud og kikker på sagen nu, så kommer der en update smiley
    Ved sgu ikke, men jeg har nu altid bedre kunne lidt Kehin Kab´s istedet for mikuni ... (stavet forkert ) .. I virkeligheden burde den vel ha´nogle bedre Kab´s på med noget acc-pumpe og ting, men det kan der altså ikke blive til lige nu .. de SKAL sgu virke nu dem hér .. men du har ret Søren, jeg giver den et stort "hak" op på nålene og ser hvad den siger til det smiley


  • #11   19. mar 2014 SÅ ... the 100 dollar question is : nogen som så ved hvor meget man skal bore hullet op i vacuumspjældet for at få en hurtigere reaktion .. normalt på et jet-kit, har man et bor som borer huller så og så meget op .. man kan jo sige at når først jeg har boret, er der ingen vej tilbage ... nålene stod faktisk i nedereste hak, så joh, jeg kan lægge en skive under, men der er ingen tvivl om at jeg skal ha´noget mere fart på spjældet også ..
    Så vil man måske sige, jamen kan du ikke vente, til du får et jet-ket hjem .. Nej ,, det kan jeg faktisk ikke, cyklen skal køre og bruges idag, så den SKAL fandme lystre nu smiley


  • #13   19. mar 2014 Det tætteste jeg har være, på dit setup er, på en Bimota SB6. MainJet 127.5 og alt andet standart...

    Glem det med at bore spjældene op.. den motor er extrem følsom, over for det.


  • #14   19. mar 2014 FIXET smiley ..... Main jet 144, slow, meget lidt større, ´venstre flow-hul vacuumspjældet, boret op fra 2.5mm, til 3mm, og nye nåle med en MEGET tyndere start, og en meget længere stigning end standard, dvs ; meget mere og hurtigere benzin .. Alt i alt resultat : den tager gassen som et lyn, slår ikke en prut forkert .. og står fint i tomgang ved 900 rpm ... så tror jeg ikke jeg gider mere .. TAK TAK for de fine råd smiley .. 10 øren skulle liige falde om hvordan de gider at virke .. Jeg var ellers ude og snakked med en anden mekanikker, og han fik næsten overbevist mig om at det var MEGET svært at sige, at der fandes RIGTIG mange jet-kits og at jeg kunne glemme alt hvis ikke den kom i bænk ... joh, men .... hmm .. Fuck det vi prøver !! .. og det fucking VIRKER !!

Kommentér på:
GSX-R 1100 kaburator/dysser

Annonce