1.804 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 44 Svar

Mister kraft ved konstant hastighed - Hjælp til fejlfinding :( Mister kraft ved konstant hastighed - Hjælp til fejlfinding :(

Hej MCG.

Sidste sæson sluttede for mig da jeg troede at min regulator var stået af, da jeg pludseligt stod i nødsporet efter den var gået i stå - og den slet ikke ville starte igen.

Hen over vinteren fik jeg skiftet regulatoren ud og jeg har kørt en 500 km siden da, men nu i dag begynder den igen at lave samme nummer som den gjorde på mit sidste stop inden min sæsonslutning:
Jeg kører fra mit hjem af ned til motorvejen - en distance på ca 4 km, hvor alt kører som det skal, og der er intet der ikke kører som det skal. Når jeg så har kørt ca 20 km på motorvej med en nogenlunde konstant hastighed på ca 130 begynder den at lyde lidt underligt - og den mister så småt effekten og jeg kan ikke længere accelerere; da jeg kom ned på 100 kunne jeg ikke skubbe den op på 110 igen, så jeg kørte ind til siden - stoppede motoren i et minuts tid åbnede op ned i tanken (hvis nu det skulle skyldes vacum) tog hvorefter jeg startede den igen hvorefter den kørte som om intet var hændt.
Jeg kørte derefter ad bagveje til min destination, for at undgå at jeg står på en motorvej når den går ud og ikke vil starte igen.
Den eneste forskel på hvad der skete nu og hvad der skete ved slutningen på sæsonen, var at jeg kunne køre videre.
Jeg er nu ikke sikker på om det første gang var regulatoren der var stået af - og jeg er heller ikke sikker på om det er den konstante hastighed der gør det, eller om det er farten - eller en blanding af de to.

Jeg er i øvrigt ikke mekaniker eller noget der ligner - så jeg undskylder på forhånd hvis jeg siger noget dumt.

Jeg takker fordi i har taget jer tid til at læse det her formodenligt i et håb om at i kan hjælpe - det varmer sgu at i gider!

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mister kraft ved konstant hastighed - Hjælp til fejlfinding :(
Kommentér på:
Mister kraft ved konstant hastighed - Hjælp til fejlfinding :(

Annonce