{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

Evernoj
Evernoj
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Bagerste blink lyser konstant.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at samle mit vinterprojekt. Jeg havde nøje noteret hvor kablerne til lyset skal sidde, men der er lidt bøvl med blinklysene.
Når jeg slår tænding til lyser de bagerste blink konstant sammen med forlygte, baglygte og nummerplade lys. Når jeg slår blinklyset til.. blinker de forreste som de skal og de bagerste blinklys går ud i den side der blinkes. Blinkrelæet tikker i takt med blinkene som jeg formoder det skal.
Alt lys virker. Der er med andre ord ikke sprunget noget pære. Jeg har tjekket alle kabler sidder ordentlig i stikket.
Er der nogen der har et bud/erfaring for hvor fejlen ligger?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bagerste blink lyser konstant..
  • #1   5. mar 2014 Stel forbindelse .

mvh

• Evernoj
    Evernoj Tilmeldt:
    jun 2013

#2   5. mar 2014 Kan du uddybe det lidt?

• #3   5. mar 2014 der er ikke ordentlig stel (minus) til el komponenterne bag på din motorcykel, de vil derfor trække stel gennem hinanden og derfor lyser flere pærer i serie, tænder du mere kan de finde helt nye stelveje eller ikke kunne finde stel overhovedet hvorved hele pisset går ud instil du slukker noget igen, så (næsten) alle disse spøjse lysfejl er manglede/dårlig stel, tjek alle stelkabler, alle kontaktflader mellem pærer med kun en ledning og stel osv.

• Evernoj
    Evernoj Tilmeldt:
    jun 2013

#4   5. mar 2014 Okay, det prøver jeg. Tak for hjælpen

• #5   6. mar 2014 Mike .

Enig.

mvh

• Evernoj
    Evernoj Tilmeldt:
    jun 2013

#6   14. mar 2014 Jeg har gennemgået alle kabler og stik. Jeg har slebet og rengjort alt der har noget med stel at gøre.. Men fejlen er der stadig.:-(
    Jeg har nu tænkt mig at skifte blinkrelæet. Boksen på billedet... er det også et blinkrelæ eller hvad er det? Den sidder henne bagpå ved baglygten..
    Er der ellers nogen ting jeg skulle prøve.?

profilbillede
Kommentér på:
Bagerste blink lyser konstant..

Annonce