1.014 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Installering af lyddæmper til syn Installering af lyddæmper til syn

Jeg vil gerne have min mc til syn, men har en larmepotte på, uden lyddæmper.

Jeg har den originale udstødning liggende.

Er det nemmest at sætte en midlertidig lyddæmper i larmepotten, eller montere den originale udstødning til synet?

Er det noget jeg kan gøre selv? Jeg har aldrig rodet med udstødningen før, så ved ikke helt hvordan man gør.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Installering af lyddæmper til syn
  • #1   31. maj 2013 Kan du få fat i nogle dæmpere og smide i - nogen der passer til dine potter, er det klar det nemmeste. Så kan du smide dem i, når du bliver kaldt til syn... smiley
    Har selv lige bestilt til min thunderheader pot. Gider ik skifte udstødning, 8 gange om året...

Men det burde og være til og ha med og gøre, og skifte til original potter. Det kan bare godt være der ska mases lidt.

• #2   31. maj 2013 Hvordan installerer jeg lyddæmperene?

• #3   31. maj 2013 Det her kommer meget an på, hvadslags potter du har. Men hvorfor skal din cykel synes??? Er du ved at handle?

• #4   31. maj 2013 Knud: Jeg vil gerne have den synet med højt styr, nu hvor det er blevet lovligt. Så kan der stå i synsrapporten at den er synet med højt styr, og at det er godkendt.
    Så er det SLET ikke noget ar rafle om, hvis jeg møder en emsig betjent der vil diskutere reglerne.
    Jeg er ikke ude på at sælge. smiley

• #5   31. maj 2013 Skal en mc egentlig synes når man skifter styr? Kan man få en bøde for at køre med et styr der ikke er godkendt ved syn, selvom styret er lovligt?

• #6   31. maj 2013 Hvis det er et godkendt styr... så nej.... du skal jo heller ikke syne den når du sætter en anden potte på... eller syne bilen når du sætter alufælge på smiley

• #7   31. maj 2013 Det som regel ligetil. Har selv bestilt den her http://japan.webike.net/products/1321939.html fordi jeg ikke gider og mase med original potterne. Det en to i ener jeg har på, og den originale er to i to - så det er hele lortet der ska skiftes hver gang.

Den jeg har smidt link på, er jo lige til højre benet og montere på min thunderheader. Tjek på nettet om der evt findes noget til den fabrikat "larmepot" du køre med.

Bor selv i SV. Men mener bestemt, at en knallert kun skal til syn ved ejerskift, i dk.

• #8   1. jun 2013 Tak for svarene.
    Jeg har været i to synshaller, der begge mente at den ikke skulle synes også styrskift.
    Har snakket med en tredje substans i tlf, han mente ikke at den skulle synes også styrskift, men at den skulle synes hvis jeg havde sat risers på, idet styreegenskaberne var ændrede.
    Jeg har risers på, men jeg tror sgu at jeg droppet det syn.

• #9   1. jun 2013 Det kan du sgu også roligt gøre:-)

• #10   1. jun 2013 Hold da kæft en gang ævl....
    Den skal sku da ikke synes pga. risers......
    Med hensyn til larme-potter, så ta' straffen når den kommer, hvis du VIL larme i det daglige....

• #11   2. jun 2013 Bjarne: Jeg VIL larme i det daglige og har aldrig fået nogen påtale fra polisen. smiley

Kommentér på:
Installering af lyddæmper til syn

Annonce