Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSX-R 1100 1996 vandkøler/olie
  • #1   3. maj 2013 nej det kan du ikke, en vandkølet motor er lavet til at bliv kølet så den vil ikke holde længe inden det er slut

• #2   3. maj 2013 Køb nu bare den helt rigtige model smiley hehe

• #3   3. maj 2013 But why?

• #4   3. maj 2013 Det er bare fordi at jeg er ved at lave en streetfighter,, Den store vankøler er grim at se på .. jeg har en 88 og en 96 motor .. når jeg står og kikker på den begge kan jeg ikke på øje på nogem bedre for for køling fra køleribber eller noget på 88´eren, som gør at den kan køre på oliekøling kun ...

Det KUNNe jo være at fabrikken havde "opgraderet 96´eren med vand osv, fordi den blev mere stabil ved langtur eller noget .. Dvs, at man måske kunne sætte en MEGET mindre vandkøler på, og en 88´er oliekøler, og på den måde holde motorens temp, på det den skal være ... 88´eren havde vel et fint forhold med varme kontrol osv ...

Jeg er godt klar over at man ikke kan fjerne ALT vand, da toppen skal ha´et flow, der hvor vandet løber .. MEN 88´eren og 96, må vel ha´nogenlunde de samme olie flows som kunne holde temp, der hvor den skal være ?? .. er jeg HELT galt afmarcheret !?!??!

Kommentér på:
GSX-R 1100 1996 vandkøler/olie

Annonce