Suzuki gs 550 bobber projekt. Suzuki gs 550 bobber projekt.
Hej mc gal.jeg er i gang med og bygge bobber,dette er min første bobber men har lavet en del bil og er smed så ingen problemer med håndværket,har lakeret mange biler,og er temmelig god med malersprøjten osv,meeeen motor rep er ikke min stærkeste side desværre.Her kommer spørgsmålet til jer der er erfaren i det.Cyklen kørte super godt før jeg skilte den ad,der var dog det at da jeg lige for fornøjelsens skyld lige ville starte den op en sidste gang inden adskillesen,væltede det pludselig ud med benzin under den,dette er kun når motoren køre.hmm.Jeg har udsat problemet,men er snart der hvor den skal monteres i cyklen igen.og flere spørgsmål melder sig jo.Vil jo ikke montere motoren for igen og pille den af.Her er spørgsmålet.Problemet,må da ligge mellem tank og indsugningen,alså fra tank til og med cyllenderblok,eller er der andre steder det kan komme fra?Findes der klassiske fejl på kaburatore(4cyllenderet model).Har lavet bremser,skiftet koblinger,lavet bremserør,og meget andet på bil,så mener i jeg kan renovere motoren med pakninger osv,med min smule erfaring,og en god håndbog,eller eftersom den køre fint,så nøjes med et eftersyn,hos en mc mekaniker.Vil meget gerne have nogle råd og forslag fra jer det VED noget om disse spørgsmålPå forhånd tak
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.022
sæt hanen på PRI så er problemet der sikkert også med slukket motor, og du kan fejlfinde
sep 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 7
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.421
sep 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 7
Suzuki gs 550 bobber projekt.