{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.604 visninger | Oprettet:

Suzuki GS 550 Tænding {{forumTopicSubject}}

Hej
er den nogen der ligger inde med en manual, eller ved hvordan tændingen skal stå på sådan en?
Min har meget svært ved at starte når den er kold, og kan trækker ikke rigtig så vil lige tjekke tændingen først men ved ikke hvordan den skal stå

Maskiner er fra 1979

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GS 550 Tænding
  • #1   15. mar 2017 Platin afstanden er 0,3 mm og tændingen skal aktiveres ved f mærket når du drejer motoren manuel det kan du teste med en prøvelampe eller voltmeter

• #2   15. mar 2017 Der er to mærker, T & F. T er top og F er Fire, altså tændingsmærke. Indstil først platiner til at åbne ca 0,35 mm og brug så en tændingslampe for indstille tændingen. Indstil først det platinsæt som kun kan flyttes ved at dreje hele ankerpladen - derefter det 'løse' platinsæt.
    Pøj pøj

• #3   16. mar 2017 okay der er ikke en standart instilling, har ikke lige pt en tændingspistol?
    passer de 0,35? syntes jeg har læst et sted at de skulle stå 0,16 ca??

• #4   16. mar 2017 0,16 er alt for lidt du har nok læst forkert. Det er 0,3-0,4

• #5   16. mar 2017 takker, ja det er rigtig det er forkert det jeg havde fundet var (0,012-0,016in) hehe

• #6   16. mar 2017 de 0,3 - 0,4 kan du heller ikke indstille med tændingspistol men skal gøres med søgeblade uden spænding derefter justere du tidspunket bagefter

Kommentér på:
Suzuki GS 550 Tænding

Annonce