{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SV 650 s
  • #1   25. mar 2004 Hej Rasmus
    Det er så rimelig langt væk bare for at høre en effekt pot smiley Men skriver da lige hvis vi kommer nord på.

• #2   25. mar 2004 Hej Jan...
    Kan du ikke bare sætte hånden for en af dine potter, så passer antallet af potter til en SVér....:-)
    Nå spøg til side. De havde en SVér stående ved Kolding Mini-Motor med en Remus high mount udstødning på
    Det så hammer godt ud og lød vildt godt. Men jeg tror ikke der er den helt store forskel på de forskellige potter. Min kone har lige fået monteret en Leo Vinci på hendes 600 Bandit så den lyder temmelig godt, og den passede perfect på. Ikke noget med at vride,flå,banke eller noget.
    men held og lykke i søgningen.
    mvh.
    Ronni G.

• #3   25. mar 2004 Hey Lars
    Nu er det jo godt nok en K2 han har.. men de lyder ved ens.. smiley Vi må lige finde på noget smiley

• #4   26. mar 2004 Hey Jan!!
    Du skal jo regne med at to ens mcér med forskellige udstødningér kan lyde meget forskellige.... Men har en "bekendt" der kører sv650 (ikke den nye mod.), han har fået en anden pot på og den lyder ihvertfald super...

Vh Rune

• #5   26. mar 2004 Hej Rune
    Ja det ved jeg godt. Jeg har selv Micron på og de lyder dælme super.. smiley Men man nå jo ud og lytte smiley

• Casper  J
    Casper J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #6   26. mar 2004 Jeg har en ART-potte monteret på min.. Den lyder helt kanon og brummer godt.. På potten står der med små bogstaver "Not for road use".. Det forklarer jo nok hvorfor den lyder så vild.. :o) Jeg bor i nærheden af Skive..

Kommentér på:
SV 650 s

Annonce